حضور هفت ثانیه‌ای حاج قاسم سلیمانی در سریال «حبیب» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۷

حضور هفت ثانیه‌ای حاج قاسم سلیمانی در سریال «حبیب»

شب گذشته قسمت بیست و چهارم سریال «حبیب» با حضور کوتاه بازیگر نقش حاج قاسم سلیمانی از شبکه دو سیما پخش شد.‌ حاج قاسم در این مجموعه برای حمله به نیروهای داعش در یک روستا مستقر شده است. از آن طرف سران داعش در فکر یک شبیخون انتحاری به روستا هستند.

 

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا «حبیب» مجموعهٔ تلویزیونی به کارگردانی جود سعید و تهیه‌کنندگی فرزاد هوشیار پارسیان محصول مشترک ایران و سوریه است. حبیب روایتی متفاوت از سرگذشت مردم سوریه، پیدایش داعش و حضور مستشاری و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران در سوریه است. سریال حبیب نخستین تجربهٔ مشترک ایران و سوریه در عرصهٔ سریال سازی است؛ این سریال ۲۶ قسمتی، در تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ از شبکه دو سیما به نمایش درآمد.

شب گذشته بیست و چهارمین قسمت این سریال با حضور کوتاه حاج قاسم سلیمانی پخش شد.‌ حاج قاسم در این مجموعه برای حمله به نیروهای داعش در یک روستا مستقر شده است. از آن طرف سران داعش در فکر یک شبیخون انتحاری به روستا هستند.

ثانیه‌های پایانی سریال «حبیب» نماز خواندن حاج قاسم و یارانش را در یک مسجد نشان داد. گریم و شمایل حاج قاسم در نمای باز به چهره واقعی او شباهت داشت. با اینکه این حضور در دو نما و کمتر ده ثانیه بود، اما همین امر باعث شد تا دو قسمت پایانیِ سریال «حبیب» بیشتر از همیشه مورد انتظار مخاطبین تلویزیون قرار گیرد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است