سام نوری: مردم از «عروس خیابان فرشته» استقبال می‌کنند | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۴۶
در گفتگو با صبا؛

سام نوری: مردم از «عروس خیابان فرشته» استقبال می‌کنند

بازیگر فیلم سینمایی «عروس خیابان فرشته» گفت: تلاقی اکران نوروزی با ماه پربرکت رمضان اتفاق خوبی است و با توجه به سانس نمایش فیلم‌ها به نفع گیشه سینما‌ها خواهد بود.

سام نوری بازیگر فیلم «عروس خیابان فرشته» در گفتگو با خبرنگار سینما صبا با اشاره به اکران نوروزی «عروس خیابان فرشته» گفت: تلاقی اکران نوروزی با ماه برکت رمضان اتفاق خوبی است و چینش سانس نمایش فیلم‌ها قطعا موجب می‌شود که «عروس خیابان فرشته» بازخورد خوبی بین مخاطبان داشته باشد.

او با اشاره به این که «عروس خیابان فرشته» فیلمی است که برای سرگرمی مخاطب ساخته شده گفت: من در این فیلم نقش دایی خانواده را بازی می‌کنم. درواقع برادرِ همسر کسی که صاحب اصلی خانه است. این کاراکتر بعد از سال‌ها زندگی در خارج از کشور و دوری از خانواده، برای انجام یک سری امور کاری با همسر جدیدش به ایران برمی‌گردد. او که بسیار دلتنگ کشورش است دلش می‌خواهد که به زادگاهش برگردد و با خانواده‌اش زندگی کند.

نوری در ادامه گفت: با وجود این‌که این کاراکتر اصلا به من نزدیک نبود و هیچ وجه اشتراکی با شخصیت خودم نداشت، اما من خیلی آن را دوست داشتم. کاراکتر جذابی است و به نظرم که در این فیلم به چشم می‌آید. از طرفی کاراکتری است که می‌تواند تاثیرگذار باشد و نشان بدهد که خانه و خانواده چقدر اهمیت دارد و کسانی که از کشورشان دور هستند چقدر دلتنگ خانه و کاشانه هستند.

فیلم «عروس خیابان فرشته» به کارگردانی مهدی خسروی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شریفی‌نیا ساخته و روانه اکران نوروز ۱۴۰۲ شده است. مهراوه شریفی‌نیا، علطفه رضوی، علیرضا جعفری، سام نوری، پوریا پورسرخ، حسام نواب‌صفوی و … بازیگران این فیلم هستند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است