«بارانی‌ترین ماه» روی آنتن رادیو سلامت می‌رود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۰۹

«بارانی‌ترین ماه» روی آنتن رادیو سلامت می‌رود

همزمان با ماه ضیافت الهی، شبکه رادیویی سلامت، ویژه برنامه «بارانی ترین ماه» را در لحظه های سحر ماه رمضان، روی آنتن می‌برد.

به گزارش صبا، ویژه برنامه «بارانی‌ترین ماه» رادیو سلامت در قالب یک مجله ترکیبی هدفمند با بازنمایی از انسان به عنوان یک سیستم یکپارچه، بسیار پویا و قادر طراحی شده است.

در این برنامه تمام تلاش گروه برنامه ساز بر این است که توجه مخاطب را به رشد کامل بیاورد؛ چرا که رسیدن به کمال و خودشکوفایی در قبال توجه توامان به سلامت روانی و جسمی است؛ یا همان روح و جسم درکنار هم است که می تواند انسان را به قرب الی الله یا کمال برساند.

هدف و رسالت این برنامه، رسیدن به درک کاملی از رابطه روان، بدن و توجه به سلامت این دو بعد جدانشدنی در انسان است. از آنجایی که انسان شناسی جزئی از جهان شناسی است و بررسی ابعاد وجودی انسان‏‎ ‎‏ به منزله شناخت دیدگاه و تعیین کننده سمت و سوی حرکت‏‎ ‎‏انسان به سمت کمال است؛ این برنامه رادیویی تلاش دارد با بازنمایی مصداقی از دوران زندگی و تکامل انسان از دوران جنینی تا رسیدن به کمال رشد، مراحل رشد جسمی و روحی انسان را به عنوان یک ارگانیسم پیچیده که در آن سلول‌‌ها، بافت‌‌ها، اندام‌‌ها و سیستم ‌‌ها با هماهنگی هم به سمت ایده آل ترین نقطه حیات یا همان کمال حرکتی چشمگیر دارند، نشان دهد.

برنامه با بخش‌های متنوع – از جمله «بارش» ، «سودای خوش»، «سپید مثل شب»، «گزارش خانوادگی مجازی»؛ «قصه شب» و… به اهداف خود نزدیک می‌شود که بخش «من که هستم» به سی بحث در مسیر شناخت خود از جنینی تا تکوین نهایی می‌پردازد.

«مناظره عقل و اراده» گفتگوی عقل و اراده است. «ماه کامل» به بررسی مراحل رسیدن عقل بالقوه تا عقل رشید، می‌پردازد. «باران احساس» به موضوع مسئولیت به‌کارگیری ابزار حواس برای به فعلیت رساندن عقل خواهد پرداخت و «سلامت جان و تن» توصیه‌های پزشکی در خصوص خواب و تغذیه را ارائه می‌دهد.

 ویژه برنامه «بارانی‌ترین ماه» به تهیه کنندگی «عباس پیری»، سردبیری «ملیحه کاطمی» و گویندگی «محمد مطلب»، از روز چهارشنبه ۲ فروردین ماه در ایام ماه مبارک رمضان، از ساعت ۳ الی ۵ صبح از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنونده‌های رادیو سلامت می‌شود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000