بیش از پیش در سال جدید برای ماموریت‌های رسانه‌ای خود در شبکه جام جم می‌کوشیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۴
پیام تبریک نوروز مدیر شبکه جام جم؛

بیش از پیش در سال جدید برای ماموریت‌های رسانه‌ای خود در شبکه جام جم می‌کوشیم

حسن ملکی مدیر شبکه جام جم، در پیامی فرا رسیدن سال نو را به ایرانیان و فارسی زبانان سراسر دنیا تبریک گفت.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، حسن ملکی مدیر شبکه جام جم، در پیامی فرا رسیدن سال نو را به ایرانیان و فارسی زبانان سراسر دنیا تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

«یا مقلب القلوب و الابصار؛ یا مدبر اللیل و النهار؛ یا محول الحول و الاحوال؛ حول حالنا الی احسن الحال
زکوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی . از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی
بهار پیام آور عشق و مهرورزی انسان‌ها به یکدیگر و تعظیم در برابر جلوه‌های عظمت و الطاف بیکران الهی در عرصه گیتی است. بهار فصل نو شدن و تحول، و تلاش برای دستیابی به احسن الحال و رسیدن به درجات عالی پرهیزکاری است. در عین حال در طلیعه بهار، عید نوروز به عنوان میراثی مشترک که سرشار از مفاهیم والای انسانی و همزیستی مسالمت آمیز و مهر و محبت انسانها به یکدیگر است را جشن می‌گیریم. ما ایرانیان و فارسی زبانان و به طور کلی ساکنان حوزه تمدنی نوروز، فارغ از تفاوت در ملیت، دین و گرایشات سیاسی، به این میراث مشترک و عامل همگرایی فرهنگی افتخار کرده و آن را به سان امانتی گرانبها به نسل های بعدی منتقل خواهیم کرد. اما در این میان آنچه بیش از همه به حلاوت و شیرینی عید نوروز و فصل بهارِ سال ۱۴۰۲ افزوده است، همراهی آن با بهار قران و معنویت و فضایل ماه مبارک رمضان است. ماهی که در آن فرصت های ارزشمندی برای تهذیب نفس، منزّه ساختن روح و جان از لغزش ها و ناپاکی‌ها و تلاش مشترک برای سرسبز نگاه داشتن درختِ پرثمرِ صلح، دوستی و آرامش است.

ایران اسلامی‌به برکت مجاهدت و جان فشانی شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان امنیت، افق های بسیار روشن تری را از پیشرفت و سربلندی در پیش رو دارد که همچون گذشته تک تک شما در تحقق آن سهیم خواهید بود.

برای همه شما ایرانیان و فارسی زبانان عزیز و عاشق وطن، در هر کجای دنیا که هستید سالی همراه با عشق، محبت، صمیمیت و سلامتی آرزومندم. سال ۱۴۰۱ برای خدمتگزاران شما در شبکه جهانی جام جم سالی پر از افتخار بود که بالاترین آن همراهی و تعامل بیشتر شما عزیزان با برنامه‌های این شبکه به شمار می رود. به نمایندگی از تمامی همکارانم با شما بزرگواران عهد می‌بندم در سال ۱۴۰۲ بیش از پیش به ماموریت های رسانه ای خود برای ایجاد فضایی پرنشاط، جذاب و سرگرم کننده، نمایش زیبایی‌های ایران، اطلاع رسانی دقیق و صادقانه و آشناسازی شما با شرایط و پیشرفت های کشورمان ایران بکوشیم. ما را از نگاه پرمهرتان محروم نفرمایید.

به امید دیدار حضوری و نیز دیدن چهره پر از لبخند شما در قاب شبکه جهانی جام جم»

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    106/687/994/000
  • بی‌بدن
    24/696/617/000
  • سال گربه
    14/906/783/500
  • آپاراتچی
    4/116/967/500
  • پرویز خان
    3/218/197/000
  • نوروز
    2/940/108/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/833/522/500
  • آسمان غرب
    2/405/678/000