جشنواره پژواک تقاطع برنامه ریزی کلان و خرد در حوزه مستندسازی است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۲ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۵
جشنواره‌ها می توانند یک راهبرد رسانه ای باشند؛

جشنواره پژواک تقاطع برنامه ریزی کلان و خرد در حوزه مستندسازی است

علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی گفت: جشنواره پژواک تقاطع برنامه ریزی کلان و خرد در حوزه مستندسازی است، جشنواره‌ها گاهی می توانند یک راهبرد رسانه ای باشند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، علی بخشی زاده، معاون صدای جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با ستاد خبری دومین جشنواره رادیویی پژواک گفت: با این باور سیاست دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک را بنا نهاده ایم که این جشنواره بتواند راهبردی بهینه و مناسب برای برنامه ریزی خرد و کلان رسانه‌های صداپایه در حوزه مستند سازی باشد.

او در ادامه چنین اظهار داشت: جشنواره‌ها، گاه به نام خود وفادار می مانند و در حد یک «جشن» واره برگزار می‌شوند که محفلی برای دور هم بودن اعضای آن است، اما ما از ابتدا جشنواره پژواک را فراتر از یک «جشن» دیدیم و آن را راهبردی برای برنامه ریزی کلان و خرد در معاونت صدا، شبکه‌های استانی و رسانه‌های صداپایه کشور دانستیم.

بخشی زاده اضافه کرد: پژواک جشنی ملی است از آنچه همه این رسانه‌های شنیداری در طول یکسال از افتخارات و همبستگی ملی و راهکارهای امیدآفرین به آینده ایران عزیزمان تولید کرده اند.

معاونت صدای جمهوری اسلامی، به عنوان پرچمدار این حوزه، در طول یکسال گذشته سعی کرده است در حوزه برنامه ریزی خرد، در جدول شبکه‌های رادیویی گونه مستند رادیویی را با این راهبردها برنامه ریزی کند و از طرفی برای مستندسازی، با موضوعات مهم کشور عزیزمان، برنامه ریزی کلان هم داشته باشد.

معاون صدای رسانه ملی با تاکید بر نگاه راهبردی جشنواره به مسائل مهم کشور اذعان داشت: جشنواره پژواک باعث شده که هر شبکه رادیویی برنامه ریزی خود را در خصوص پرداخت مستندگونه به مسائل و موضوعات مهم کشور در طول سال داشته باشد و در سطوح کلان تر سازمان صدا و سیما و کشور هم این تاثیر را شاهد باشیم.
این نکته راهبردی نظر سایر دستگاه‌های دولتی به مقوله مستند رادیویی را جلب کرده است و باعث شده تمایل به پرداختن مستند گونه به موضوعات، در برنامه ریزی راهبردی سایر دستگاه‌ها هم آغاز شود.

بخشی زاده در پایان، ضمن امیدواری به آینده این گونه برنامه سازی در رسانه‌های کشور، از نگاه امیدوارانه و خوشبینانه مسئولین برنامه ریز سازمان صدا و سیما قدردانی کرد که تلاش آنان باعث شده، جشنواره پژواک، تقاطع برنامه ریزی کلان و خرد در حوزه مستندسازی رادیویی شود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    ۲۴۷/۳۴۱/۲۱۳/۴۰۰
  • تمساح خونی
    168/280/427/250
  • مست عشق
    120/214/320/750
  • زودپز
    ۱۱۷/۳۳۸/۵۰۳/۵۰۰
  • پول و پارتی
    ۸۹/۵۳۶/۲۱۹/۵۰۰
  • خجالت نکش 2
    ۸۶/۲۶۱/۰۰۹/۲۰۰
  • سال گربه
    ۶۴/۶۰۶/۵۹۰/۰۰۰
  • ببعی قهرمان
    ۳۵/۰۲۲/۳۱۶/۵۰۰
  • قیف
    ۲۶/۲۷۷/۸۱۵/۱۰۰
  • مفت بر
    ۲۳/۸۶۹/۵۵۱/۱۰۰
  • قلب رقه
    ۱۳/۴۳۲/۰۲۶/۰۰۰
  • صبحانه‌با‌زرافه‌ها
    ۱۲/۶۴۹/۹۲۴/۰۰۰
  • ملاقات با جادوگر
    ۱۱/۴۰۱/۰۰۷/۵۰۰
  • شهرگربه‌ها۲
    ۱۰/۷۷۱/۸۶۳/۵۰۰
  • شه‌سوار
    ۱۰/۵۳۲/۴۴۳/۵۰۰
  • آغوش باز
    ۲/۵۲۲/۲۱۵/۰۰۰
  • استاد
    ۶۰۲/۸۶۰/۰۰۰
  • باغ کیانوش
    ۵۹۰/۰۳۷/۵۰۰
  • آنها مرا دوست داشتند
    ۲۳۵/۹۷۷/۰۰۰
  • شبگرد
    ۲۲/۵۸۰/۰۰۰