«قفس ذهن» و معمای قتل‌های زنجیره‌ای | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۶

«قفس ذهن» و معمای قتل‌های زنجیره‌ای

حضور قاتلی زنجیره‌ای که با الهام گیری از یک قاتل محکوم به حبس ابد (آرنود با بازی جان مالکویچ)  قتل‌هایش را شبیه او بازسازی می‌کند، کارآگاه مری کلی (ملیسا راکربزگ) را با دشواری‌های زیادی روبرو کرده است.

به گزارش خبرنگار سینما صبا، تا امروز «سکوت بره‌ها» بهترین درام روانکاوانه جنایتکارانه سینما در ارتباط با قاتل‌های زنجیره ای بوده است.
«قفس ذهن» هم تلاش دارد در این راه گام بردارد. حضور قاتلی زنجیره‌ای که با الهام گیری از یک قاتل محکوم به حبس ابد (آرنود با بازی جان مالکویچ)  قتل هایش را شبیه او بازسازی می‌کند، کارآگاه مری کلی (ملیسا راکربزگ) را با دشواری های زیادی روبرو کرده است. جیک دومیل (مارتین لاورنس) که پرونده قتل های آرنود را دنبال می کرده،به کمک مری کلی می‌آید تا پرونده مجهول تازه را حل کنند.
این دو به سراغ آرنود می روند تا ردی از قاتل جدید پیدا کنند. کمک های آرنود این دو را تا حد زیادی به قاتل نزدیک می کند و این دو نمی‌دانند که حل شدن پرونده، تا چه اندازه برایشان شگفت آور و غیرقابل توضیح خواهد بود.


🔹فیلم سینمایی «قفس ذهن»
🔹کارگردان: مائورو بورلی

🔹ژانر: هیجان انگیز و رازآلود
🔹نویسنده: رگی کیوهارا

🔹ستارگان: مارتین لارنس، ملیسا راکسبرا، جان مالکوویچ، رابرت نپر، گرودنیک و آیدن ترنر
🔹محصول سال ۲۰۲۲ کشور آمریکا

🔹در این فیلم، کارآگاهان جیک دویل و مری کلی به دنبال پیدا کردن یک قاتل سریالی هستند و در این راه نیز از قاتل سریالی دیگری به نام آرتیست یا هنرمند کمک می‌گیرند. مری به دنبال سرنخ‌هایی در روان پیچیده و درخشان آرتیست است و در این میان نیز جیک سعی دارد تا جلوی این قاتل سریالی را بگیرد و از کشته شدن افراد بیشتر جلوگیری کند.

🔹امتیاز (IMDb): ۴‌.۱/۱۰

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است