برای او که نبودنش حس شد… | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۱

برای او که نبودنش حس شد…

مرگ ناگهانی آزاده نامداری برای اهالی هنر و فرهنگ و برای طرفدارانش هرگز فراموش نخواهد شد.

«به نام مادری که دیگر جان ندارد و دختری که دیگر مادر ندارد»

دومین سالگرد درگذشت آزاده نامداری بر سر مزار وی برگزار شد. آزاده نامداری متولد ۹ آذر ۱۳۶۳ در کرمانشاه است. آزاده نامداری مجری صدا و سیما و دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی تهران بود که با اجرا در برنامه تازه‌ها به شهرت رسید.

آزاده نامداری در دو دهه فعالیت صدا و سیما،  چهره ای مردمی و مهربان بود. اکثر ایرانی ها با اسم آزاده نامداری خاطره‌ای شیرین از اجراهای او را به یاد می آورند.

محمد اشعری روزنامه نگار در توئیتی، نظرات آزاده نامداری را درباره زندگی، عشق و مرگ که در مصاحبه ای با همشهری جوان مطرح کرده بود، بازنشر کرد.

آزاده نامداری در بخشی از این مصاحبه درباره چگونه مُردن خود چنین گفته است:

دوست دارید چطوری بمیرید؟

کاش سی و هفت-هشت سال بیشتر عمر نکنم! (البته امیدوارم مامانم ناراحت نشود!) ابدا از خدا عمر طولانی نمی‌خواهم. دوست دارم در خواب بمیرم. مثل فیلم «مادر». دوست دارم وقتی می‌میرم مردم جای خالی‌ام را حس کنند.

مثل آقای معدنی، مربی والیبال که همین روزها فوت کرد. او در روزهایی فوت کرد که والیبال در اوج بود و برای مردم مهم. خدا چقدر یکی را دوست دارد که در چنین روزهایی فوت می‌کند و نبودن آنها حسرت دارد. کاش من هم وقتی می‌میرم، بگویند «آخی، مرد.»

کاش نبودن من حس شود. به خاطر همین خواهش می‌کنم وقتی مُردم، شب اول من را تنها نگذارند.

وی همچنین درباره اولین تجربه عشقی خود گفته است: تجربه من از عشق اول فو‌ق‌العاده بوده و برای کسانی که چنین تجربه‌ای در زندگی‌شان نداشتند دلم می‌سوزد. عشق مثل آب حیات است. ممکن است آدم در زمان‌هایی از زندگی‌اش سکوت عاطفی داشته باشد، اما عشق یک اتفاق فوق‌العاده است. من وقتی برای اولین بار عشق را تجربه کردم، او را بیش از خودم دوست داشتم و دلم می‌‌خواست همه چیز برای او خوب باشد و اگر دو پرس غذا روی زمین وجود داشت، حتما به او می‌گفتم تو آن غذا را بخور.

آزاده نامداری در آخرین مصاحبه قبل از فوتش با شاهین صمدپور که به صورت تماس بود گفت : میخوام باهام مصاحبه کنی، میخوام بخندم، میخوام حرفای خوب بزنم،  میخوام خوب گریم کنم و لباس قشنگی بپوشم و چیزی که تو پست هام نمیتونم نشون بدم باشم.

مرگ ناگهانی آزاده نامداری برای اهالی هنر و فرهنگ و برای طرفدارانش هرگز فراموش نخواهد شد.

روحش شاد و یادش گرامی

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000