ساعت و روز پخش «سرنخ» تغییر کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۰۹

ساعت و روز پخش «سرنخ» تغییر کرد

مسابقه جنایی معمایی «سرنخ» از این پس جای جدیدی در جدول پخش شبکه نسیم دارد.

به گزارش صبا؛ مسابقه «سرنخ» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی آریا طاهری که از ۲۹ اسفند هر روز ساعت ۱۷ روی آنتن شبکه نسیم می‌رفت، از این به بعد تنها روز‌های فرد روی آنتن می‌رود و ساعت پخش آن نیز ساعت ۲۰:۳۰ خواهد بود.

در این مسابقه تاکنون به پرونده‌های قتل و سرقت پرداخته شده، اما با اقبال مخاطبان پرونده‌های جدید و متنوعی نظیر آدم‌ربایی، سرقت از موزه، جعل و کلاه‌برداری نیز به «سرنخ» رسیده است.

در این برنامه سعی بر آن بوده است که پرونده‌های واقعی پلیس آگاهی تبدیل به چالشی برای شرکت‌کنندگان به عنوان دستیار کارگاه شود و در هر قسمت دو نفر دستیار به کمک کارآگاه آمده و پس از دریافت پرونده با بازجویی منطقی متهمان بر اساس دلیل اتهام و سرنخ‌های موجود باید به پاسخ منطقی و درست دست پیدا کنند.

اجرای نقش کارآگاه و دانای کل داستان بر عهده محمدرضا رهبری است و این برنامه با مشارکت موسسه فرهنگی هنری ناجی‌هنر ساخته شده است.

«سرنخ» که در ایام نوروز هر روز ساعت ۱۷ روی آنتن شبکه نسیم می‌رفت، از امروز دوشنبه ۱۴ فروردین، به روز‌های فرد محدود خواهد شد و شب‌های یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن می‌رود و روز‌های دوشنبه، چهارشنبه و شنبه ساعت ۷:۰۰ و ۱۴:۰۰ بازپخش می‌شود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است