موفق‌ترین فیلم هندی سال ۲۰۲۳ در «فیلم‌نت» دوبله و عرضه شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۴
خبر

موفق‌ترین فیلم هندی سال ۲۰۲۳ در «فیلم‌نت» دوبله و عرضه شد

فیلم موفق «پاتان» به‌طور اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت دوبله شد.

به گزارش صبا، علاقه‌مندان به سینمای هند و سینمای روز دنیا می‌توانند فیلم موفق و تحسین‌شده «پاتان» را با بازی شاهرخ خان و با دوبله اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت تماشا کنند.

«پاتان» از محصولات سال ۲۰۲۳ سینمای هند بوده و به کارگردانی سیدهارت آناند در ژانرهای اکشن و ماجرایی ساخته شده است. شاهرخ خان بازیگر اصلی این فیلم است و دیپیکا پادوکون، جان آبراهام، دیمپله کاپادیا و آشوتوش رانا هم شاهرخ خان را همراهی کرده‌اند. سلمان خان، دیگر فوق‌ستاره سینمای هند، حضوری کوتاه و افتخاری در «پاتان» دارد.

فیلم «پاتان» داستان قهرمانی است که تلاش می‌کند بعد از به هم خوردن روابط بین هند و پاکستان، برنامه‌های جاسوس‌های پاکستانی را خنثی کرده و مانع انتشار ویروس قدرتمند آنها در هند شود.

منتقدان جنبه‌هایی از فیلم «پاتان» همچون موسیقی متن، کیفیت سکانس‌های اکشن و نقش‌آفرینی بازیگران (به‌خصوص بازی‌های شاهرخ خان، دیپیکا پادوکون و جان آبراهام) را ستایش کرده‌اند.

«پاتان» از ۲۵ ژانویه ۲۰۲۳ (۵ بهمن ۱۴۰۱) در هند به نمایش درآمد و با استقبال چشمگیر منتقدان و تماشاگران روبه‌رو شد. فروش این فیلم تاکنون در سطح جهان به بیش از ۱۳۰ میلیون دلار رسیده است که «پاتان» را در جایگاه پرفروش‌ترین فیلم هندی سال ۲۰۲۳ تا امروز و پنجمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای هند قرار می‌دهد. تا تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۳ (۱۹ فروردین ۱۴۰۲) «پاتان» رتبه دهم را در فهرست پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمای جهان در سال ۲۰۲۳ به خود اختصاص داده است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است