سرمایه‌گذاری هوشمند را در «راهش اینه» بیاموزید | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۳

سرمایه‌گذاری هوشمند را در «راهش اینه» بیاموزید

برنامه «راهش اینه» این هفته با دو موضوع سرمایه گذاری هوشمند و نقش اعتماد به نفس در کارآفرینی روی آنتن می رود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی شبکه هفت سیما، برنامه «راهش اینه» این هفته به موضوع سرمایه گذاری هوشمند و مقدمات بورس پرداخته و همچنین روش های افزایش اعتماد به نفس در جوانان را مورد بررسی قرار می دهد.

دوشنبه ۲۹ مهر، سرمایه گذاری هوشمند و مقدمات ورود به بازار بورس، موضوع برنامه «راهش اینه» خواهد بود که با حضور عبدالحسین زمانی، کارشناس و تحلیل‌گر بازارهای سرمایه، مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. موضوع بازارهای سرمایه به‌ویژه بورس مخاطبان بسیاری دارد و یکی از زمینه های سرمایه گذاری است که اطلاعات کمی درباره آن وجود دارد.

اعتماد به نفس کلید اساسی موفقیت است. افراد دارای خودباوری و اعتماد به نفس، بهانه گیر نیستند و انگیزه های قوی دارند. در برابر مشکلات تسلیم نمی شوند و سعی می کنند دلایل اشتباهات خود را بفهمند. به دنبال موفقیت هستند نه جلب توجه افراد. همواره در پی حل مشکلات به بهترین روش های ممکن هستند و کارها را به زمان دیگر موکول نمی کنند. خودشناسی قوی دارند و در پی رشد در ابعاد مختلف هستند. بنابراین اعتماد به نفس نقش مهم و کلیدی در موفقیت کسب و کارها و کارآفرینی دارد و آموزش و پرورش در کشورهای توسعه یافته از سنین کودکی، در این باره اهتمام ویژه دارند.

چهارشنبه اول آبان ماه با حضور سعید قنبری، به نقش اعتماد به نفس در کارآفرینی اشاره خواهد شد و روش های افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس در جوانان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بینندگان می توانند سوال ها، نظرها و پیشنهادهای خود را از طریق سامانه ۳۰۰۰۰۷۰۱ و یا اینستاگرام @raheshineh با برنامه در میان بگذارند.

برنامه «راهش اینه»، برنامه ای است در حوزه کسب و کار و کارآفرینی به تهیه کنندگی پرتو رضایان که روزهای زوج حوالی ساعت ۷ بعدازظهر از شبکه هفت سیما پخش می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است