برای خنداندن بیننده زور نمی‌زنم! | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۴۲
علیرضا مسعودی در گفت‌وگو با صبا؛

برای خنداندن بیننده زور نمی‌زنم! 

علیرضا مسعودی در روزهای اخیر مشغول ساخت مجموعه تلویزیونی «همساده» است. این برنامه به زودی از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

علیرضا مسعودی که این روزها مشغول ساخت برنامه‌ای نمایشی به نام «همساده» است، در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا راجع به این مجموعه توضیحاتی ارائه داد.

مسعودی در ابتدا گفت: اصولا مدل و سبک کارهای من مشخص است. سبکی دلی برای ساختن و پرداختن دارم و برای خنداندن بیننده زور نمی‌زنم. طنز فاخر هم بلد نیستم که بسازم.

مسعودی در ادامه پیرامون مسیر تولید «همساده» خبرهایی داد: در حال حاضر مرحله انتخاب بازیگر را داریم. سپس اگر خدا بخواهد تا دو هفته آینده کار را کلید می‌زنیم.

وی افزود: این مجموعه حدودا ۱۰۰ قسمت است و به شکل اپیزودی ساخته خواهد شد. البته چند قسمت اول به معرفی شخصیت‌های مجموعه اختصاص داده شده است. دنباله کار از قسمت ۹ و ۱۰ به بعد شکل اپیزودی به خود می‌گیرد و هر قسمت یک ماجرا خواهد داشت.

«همساده» مجموعه‌ای در قالب ترکیبی- نمایشی‌ است که قرار است موضوعات روز را همراه با نمایش و بازی بازیگران، با حضور شخصیت‌های حرفه‌ای مشاغل و نیز تماشاگران داخل صحنه مطرح کند.

این مجموعه برنامه که زندگی روزمره را در محله‌ای با صفا روایت می‌کند و به زودی روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت، به تهیه‌کنندگی حمیدرضا رحیمی نادی و کارگردانی علی مسعودی در حال تولید است.

علی مسعودی «آخر خط» را برای شبکه سه و «نوروزرنگی» را در شبکه پنج کارگردانی کرده است.

او نویسنده سه دونگ سه دونگ، آقا و خانم سنگی، قرارگاه مسکونی، سه در چهار، ارث بابام، کوچه اقاقیا، آشتی‌کنان و ساعت خوش هم بوده است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است