شصت‌و‌ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان بوشهر افتتاح شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۷

شصت‌و‌ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان بوشهر افتتاح شد

شصت‌و‌ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان بوشهر– خلیج فارس با حضور ۷۴ هنرمند از ۱۱ استان افتتاح شد.

به گزارش صبا، گالری مجتمع فرهنگی و هنری ۹ دی شهر بوشهر صبح امروز میزبان فیلم‌سازان، مدیران دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران، مسئولان استانی و اهالی رسانه بود، تا شصت‌وششمین جشنواره منطقه‌ای بوشهر را آغاز کند.

این دوره از جشنواره منطقه‌ای که پس از سه سال شرایط کرونایی کشور برگزار می‌شود، شاهد حضور ۷۴ هنرمند از ۱۱ استان گلستان، مازندران، قزوین، البرز، زنجان، اردبیل، تهران، آذربایجان شرقی، کردستان، گیلان و بوشهر است.

آخرین دوره‌ای که جشنواره منطقه‌ای در استان بوشهر بزگزار شده بود، در سال ۱۳۹۵ بود و حالا بعد از ۷ سال، این شهر ساحلی جنوب کشور برای رقابت ۶۱ فیلم کوتاه «داستانی»، «مستند»، «پویانمایی» و «تجربی» و سه مجموعه عکس و ۲۹ قطعه عکس آماده شده است.

افتتاحیه ساغت ۱۱ صبح امروز، سه شنبه ۵ اردیبشهت، همزمان با افتتاح نگارخانه و نمایشگاه عکس جشنواره آغاز شد و فیلم‌های راه‌یافته از ساعت ۱۶ در سه سانس تا ساعت ۲۱ اکران خواهند شد.

سه‌ شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه، ۵ تا ۷ اردیبهشت، فیلم‌های جشنواره در ۹ سانس اکران می‌شوند و جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ اختتامیه این جشنواره برگزار می‌شود.

شصت‌و‌ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان بوشهر– خلیج فارس ۵ تا ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ به میزبانی انجمن سینمای جوانان ایران–دفتر بوشهر و به‌ دبیری عبدالرحیم افروغ در شهر بوشهر برگزار می‌شود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است