«مهر سینمای ایران» امسال هم برگزار می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۴
معاون توسعه فناوری و‌مطالعات سازمان سینمایی:

«مهر سینمای ایران» امسال هم برگزار می‌شود

قادر آشنا معاون توسعه فناوری و‌مطالعات سازمان سینمایی با حضور در برنامه «رادیو جشنواره» از شبکه رادیویی نمایش عنوان کرد: حمایت از انجمن سینمای جوانان ایران و استان‌ها به ویژه مناطق کم برخوردار جز سیاست‌های جدی سازمان سینمایی است.

به گزارش صبا، قادر آشنا معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی در حاشیه برگزاری شصت و ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان بوشهر-خلیج فارس در گفت و گو با ویژه برنامه «رادیو جشنواره» بیان کرد: مفتخریم در سازمان سینمایی در خدمت مدیرانی و همکارانی چون مهدی آذرپندار هستیم که به استان‌های مختلف سر می‌زنند و مجموعه سازمان سینمایی با تمام توان از انجمن سینمای جوانان ایران و دست اندرکاران جشنواره‌های منطقه‌ای حمایت می‌کند.
وی افزود: حمایت از این نهاد و استان‌ها به ویژه استان‌های کم برخوردار جزو سیاست‌های جدی سازمان سینمایی است.
وی درباره نحوه میزبانی بوشهر از جشنواره منطقه‌ای شصت و ششم گفت: هنرمندان و‌مدیران بوشهری همواره در برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای و سراسری جز پایگاه‌های ارزشمند و خوب بوده‌اند. اساسا خونگرمی و پیشتازی اهالی این استان جز لاینفک این منطقه است. زمانی که من معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران بودم و دبیرخانه تئاتر دانشجویی آنجا فعال بود، باز هم دانشگاه بوشهر فعالیت زیادی داشت و هنرمندان زیادی را به تئاتر و سینما معرفی می‌کرد.
وی تصریح کرد: سازمان سینمایی تاکنون به ۲۰ استان از جمله بوشهر سفر کرده و تفاهم نامه‌هایی در این سفرها امضا شده است، همچنین رویداد «مهر سینمای ایران» را نیز به منظور توجه ویژه به استان‌ها برگزار کردیم و دوره جدید آن نیز امسال نیز برگزار خواهد شد. به طور کلی در صدد هستیم این شعار را که ایران تهران نیست، محقق کنیم.
شصت و ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان بوشهر به دبیری عبدالرحیم افروغ امروز جمعه ۸ اردیبهشت با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می‌دهد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است