«خسوف» به‌زودی منتشر می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۱
موزیک ویدیویی با موضوع «نابینایی» و صدای «بابک جهانبخش»

«خسوف» به‌زودی منتشر می‌شود

«خسوف» نگاه و مفهومی اجتماعی با موضوع نابینایان دارد و به مشکلات روحی افراد نابینا در جامعه پرداخته است.

موزیک ویدیوی «خسوف» با صدای «بابک جهانبخش» و کارگردانی و تهیه‌کنندگی «مازیار رضاخانی» طی روزهای آینده در پلتفرم‌های معتبر موسیقی ایران و جهان منتشر می‌شود.

«خسوف» نگاه و مفهومی اجتماعی با موضوع نابینایان دارد و به مشکلات روحی افراد نابینا در جامعه پرداخته است.

نویسندگی و خوانش متن را «علی شریعتی‌مقدم» به عهده دارد و کارگردان تئاتر آن صبا آزادی است.

«هدیه محقق» به عنوان بازیگر اصلی این اثر، ایفاگر نقش زن نابینا است. این بازیگر چندی پیش با نمایش «اهل هوا» در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه بوده است.

 


این موزیک ویدیو، سومین اثر یک سه‌گانه‌ با موضوع سرطان، ام‌اس و نابینایان است که مازیار رضاخانی آن‌ها را کارگردانی کرده است.

خسوف برای حمایت از «موسسه توانبخشی دختران همدم» تولید شده و علی شریعتی‌مقدم، بنیان‌گذار شرکت نوین‌ زعفران، حامی معنوی این اثر موسیقیایی و شرکت توسعه انفورماتیک راه ابریشم، حامی تولید و پخش آن است.

موسسه «همدم» چهار دهه است که در مشهد، مسئولیت نگهداری و توانبخشی ۴۰۰ دختر کم‌توان ذهنی را با استانداردهای جهانی برعهده دارد.

این موزیک‌ویدیو قرار است علاوه بر پخش فیزیکی و دیجیتالی در ایران، توزیع گسترده‌ای در پلتفرم‌های معتبر موسیقی جهانی داشته باشد.

بازیگران: هدیه محقق، سارا قائم مقامی، نسترن طاها، نیوشا شهریوری، ویدا آرایی، سهیلا اسماعیلی، تارا کیوان، نیایش رضایی، روشنک فریدی، رها طالبی و دنیا قضاوی.

مدیر تصویربرداری: ایمان سلیمی، مدیر تولید: امیررضا مکین، طراح حرکات نمایشی: سارا قائم مقامی، جانشین تولید: خشایار نصیر، تدوین و اصلاح رنگ و‌ نور: هومن براتی، طراح و اجرای گریم: رسول نعمتی، نیلوفر نعمتی، مجری طرح: نفیسه افشاری. عکاس: نسیم روحانی

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است