تماشاخانه‌ ایرانشهر در ۲ ماه اول سال چقدر فروش داشت؟ | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۷

تماشاخانه‌ ایرانشهر در ۲ ماه اول سال چقدر فروش داشت؟

آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌هایی که فروردین و اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در سالن‌های مجموعه‌ی تماشاخانه‌ ایرانشهر به‌روی صحنه رفتند اعلام شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی تماشاخانه‌ ایرانشهر، آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های معرکه در معرکه، کافه کات، گربه نره و روباه مکار و باغ آلبالو که فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری در سالن‌های استاد سمندریان و ناظرزاده‌ی کرمانی به صحنه رفتند به تفکیک اجرا‌ها مشخص شد.

نمایش «معرکه در معرکه» به کارگردانی سیاوش طهمورث که از روز پانزدهم فروردین ماه در سالن استاد سمندریان با ظرفیت ۲۷۶ تماشاگر و قیمت بلیت۲۰۰،۱۸۰ و ۲۲۰ هزار تومان به‌روی صحنه رفت؛ با ۳۸ اجرا تا تاریخ بیست و نهم اردیبهشت ماه و با میزبانی از ۶۴۲۸ تماشاگر، فروشی معادل ۱ میلیارد و ۱۰۷ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان داشته است.

گفتنی است به دلیل استقبال تماشاگران اجرا‌های نمایش «معرکه در معرکه» تا تاریخ پنجم خرداد ماه تمدید شده است.

نمایش «کافه کات» به کارگردانی حسین کیانی که از روز چهارم اردیبهشت ماه در سالن استاد سمندریان با ظرفیت ۱۵۰ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۲۰ و ۱۵۰ هزار تومان به روی صحنه رفت؛ با ۲۲ اجرا تا تاریخ بیست و نهم اردیبهشت ماه توانست با میزبانی از ۱۴۶۰ تماشاگر به فروشی معادل ۱۵۸ میلیون و ۸۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان دست پیدا کند.

نمایش «گربه نره و روباه مکار» به کارگردانی اوشان محمودی که از روز پنجم اردیبهشت ماه در سالن ناظرزاده‌ی کرمانی با ظرفیت ۲۱۲ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۶۰،۱۲۰ و ۲۰۰ هزار تومان به روی صحنه رفت؛ با ۲۱ اجرا تا تاریخ بیست و نهم اردیبهشت ماه توانست با میزبانی از ۲۹۸۶ تماشاگر به فروش ۴۰۰ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «باغ آلبالو» به کارگردانی میکائیل شهرستانی که از روز بیست و پنج فروردین ماه در سالن ناظرزاده‌ی کرمانی با ظرفیت ۲۱۲ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۵۰ هزار تومان به روی صحنه رفت؛ با ۲۹ اجرا تا تاریخ بیست و نهم اردیبهشت ماه و با میزبانی از ۲۵۷۷ تماشاگر، فروشی معادل ۲۸۴ میلیون و ۱۶۵ هزار تومان داشته است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است