پرمخاطب‌ها، جدیدها، کنجکاوی‌برانگیز‌ها؛ از «ناتو» تا «سیاه‌چاله» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۳
محصولات در حال پخش از پلتفرم «فیلم‌نت» را بشناسید

پرمخاطب‌ها، جدیدها، کنجکاوی‌برانگیز‌ها؛ از «ناتو» تا «سیاه‌چاله»

از «ناتو» و «سیاهچاله» تا «آوای جادویی» و «قهوه ترک» محصولات متنوعی برای مخاطبان توسط پلتفرم فیلم‌نت در حال انتشار هستند.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، بازی «پدرخوانده» و سریال «پوست شیر» دو محصول پرمخاطب پلتفرم فیلم‌نت بودند که پخش آنها در فروردین ۱۴۰۲ به پایان رسید. با این وجود انتشار محصولاتی جدید، جای خالی این دو اثر را پر کرده است.
یکی از این محصولات، رئالیتی شوی «ناتو» است که پخش آن از ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ در پلتفرم فیلم‌نت آغاز شده است. در هر قسمت از این رئالیتی شو، ۶ بازیکن شرکت می‌کنند. در طول مسابقه ۱۰ پرسش سخت و گاهی اوقات خنده‌دار از آنها پرسیده می‌شود و بازیکنان باید با هم به پاسخ درست برسند. به ازای هر پاسخ درست ۵ میلیون تومان به جایزه مسابقه اضافه شده و با هر پاسخ غلط همین مبلغ از جایزه کم می‌شود. از میان بازیکنان مسابقه، یک نفر نقش ناتو را بر عهده دارد. ناتو کسی است که جواب تمام سوالات را از قبل می‌داند و باید هویت خود را تا پایان مسابقه مخفی نگاه دارد. دیگر بازیکنان هم باید سعی کنند هویت ناتو را شناسایی کنند. به غیر از بازیکنی که نقش ناتو را ایفا می‌کند هیچ‌کس حتی مجری برنامه، از هویت این بازیکان اطلاعی ندارد. اگر در پایان بازیکنان بتوانند ناتو را پیدا کنند جایزه میان افرادی که هویت ناتو را درست حدس زده‌اند تقسیم می‌شود. در غیر این صورت، ناتو به‌عنوان برنده مسابقه معرفی می‌شود.


تهیه‌کننده و کارگردان «ناتو» مهدی صفی‌یاری است و محمدرضا علیمردانی هم اجرا و گردانندگی مسابقه را بر عهده دارد.
رئالیتی شوی «ناتو» هر هفته دوشنبه‌ها ساعت ۸ صبح به‌طور اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت منتشر می‌شود.
دیگر محصول اختصاصی این روزهای فیلم‌نت، سریال «سیاه‌چاله» است که پخش آن از ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ آغاز شده است. این سریال، یک کمدی اجتماعی در مورد مردی به نام جمشید است که در شصت سالگی درگیر بیکاری و اجاره‌نشینی است. او در شرایطی که، به اجبار، راهی خانه پدری در خارج از شهر شده، از ماجرایی مطلع می‌شود که می‌تواند زندگی او و خانواده‌اش را عوض کند. اما این، شروع اتفاقاتی غیرمنتظره است.
حسین نمازی که پیش از این سابقه ساخت فیلم موفق «شادروان» را در کارنامه دارد، کارگردان «سیاه‌چاله» است و سعید خانی تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده دارد. فیلمنامه «سیاه‌چاله» توسط محمدعلی حسینی و پوریا شجاعی نگاشته شده است. حسن پورشیرازی، ژاله صامتی، مهران احمدی، شهره سلطانی، الناز حبیبی، مجید نوروزی، سعید عطائیان، صفر محمدی، سعید نعمتی، ایمان برات‌پور، میثم رازفر و رضا بهبودی، بهرنگ علوی و عباس جمشیدی‌فر با حضور غلامرضا نیکخواه و بیوک میرزایی ترکیب بازیگران اصلی «سیاه‌چاله» را تشکیل می‌دهند.


«سیاه‌چاله» جمعه هر هفته ساعت ۱۲ در پلتفرم فیلم‌نت منتشر می‌شود.
به‌جز «ناتو» و «سیاه‌چاله» که تولیدات اختصاصی پلتفرم فیلم‌نت محسوب می‌شوند، در حال حاضر دو محصول دیگر نیز به‌صورت هفتگی از طریق این پلتفرم در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد. یکی از این محصولات «دیو و ماه پیشونی» نام دارد.
«دیو و ماه پیشونی» یک سریال فانتزی و برداشتی امروزی از یکی از افسانه‌های بسیار قدیمی ایرانی است. این سریال داستان ماه پیشونی، یک دختر باهوش و قهرمان، را روایت می‌کند که برای نجات خانواده‌اش مجبور به سفری افسانه‌ای با یک دیو جوان می‌شود. او در این سفر و پس از روبه‌رو شدن با اتفاقاتی بسیار، به تجاربی تازه از زندگی دست می‌یابد.


حسین قناعت که با آثاری چون «دزد و پری»، «قهرمانان کوچک»، «تپلی و من» و «پیشی میشی» سابقه‌ای طولانی در ساخت آثاری در حوزه کودک و نوجوان دارد، کارگردان «دیو و ماه پیشونی» است و مهرداد کوروش‌نیا هم فیلمنامه این کار را نوشته است. مهدی یاری هم تهیه «دیو و ماه پیشونی» را بر عهده دارد.
علی صادقی، لیلا اوتادی، افسانه بایگان، رامین ناصرنصیر، حسن پورشیرازی، ستایش موسوی، نگین معتضدی، رابعه اسکویی، میرطاهر مظلومی، رضا شفیعی جم، احمدرضا اسعدی، سیاوش چراغی‌پور، اصغر سمسارزاده، خشایار راد، آتش تقی‌پور، عباس محبوب، علی کاظمی و بهراد خرازی در سریال «دیو و ماه پیشونی» نقش‌آفرینی کرده‌اند.
پخش «دیو و ماه پیشونی» از ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ در پلتفرم‌های فیلم‌نت و فیلیمو آغاز شده است و مخاطبان می‌توانند سه‌شنبه هر هفته از ساعت ۸ صبح به قسمت جدید این سریال دسترسی داشته باشند.


مسابقه استعدادیابی موسیقی «آوای جادویی» هم دیگر محصولی است که پخش آن از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ آغاز شده است و این روزها در پلتفرم فیلم‌نت منتشر می‌شود. «آوای جادویی» مسابقه‌ای برای معرفی استعدادهای خوانندگی کشور است که در آن شرکت‌کنندگان با استفاده از تجربیات تعدادی از اساتید موسیقی، به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

«آوای جادویی» توسط محمد طهرانی تهیه شده است و علی اوجی هم به‌عنوان مجری در این برنامه حضور دارد. محمد اصفهانی، رضا صادقی، رضا یزدانی و محمد معتمدی چهار داور این مسابقه محسوب می‌شوند و علیرضا افکاری، کارشناس هنری برنامه است.
مسابقه «آوای جادویی» هر هفته پنج‌شنبه‌ها ساعت ۸ صبح در پلتفرم فیلم‌نت در دسترس علاقه‌مندان به موسیقی قرار می‌گیرد.
پلتفرم فیلم‌نت سریال دیگری را هم تولید کرده است. این سریال، به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته، «قهوه ترک» نام دارد و پخش آن به‌زودی آغاز خواهد شد. فیلمنامه این اثر توسط محمد رضایی‌راد بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی‌راد به نگارش درآمده است. با توجه به حضور بازیگرانی چون حامد بهداد، امیر جعفری، سارا رسول‌زاده، مجتبی پیرزاده، بهاره کیان‌افشار و امیر نوروزی، «قهوه ترک» سریال کنجکاوی‌برانگیزی است که به‌نظر می‌رسد قابلیت موفقیت را دارد.

در کنار محصولات اختصاصی، پلتفرم فیلم‌نت به‌طور مستمر اقدام به پخش محصولات مختلف سینما و تلویزیون جهان می‌کند. این آثار به‌گونه‌ای برگزیده می‌شوند که گروه‌های متنوعی از مخاطبان بتوانند محصولات مورد علاقه خود را در میان این آثار پیدا کنند. فیلم‌های روز سینمای آمریکا در ژانرهای مختلف، سریال‌های روز، فیلم‌های کلاسیک، فیلم‌های مستند، آثار سینمایی و تلویزیونی از محصولات کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی، و فیلم‌ها و سریال‌های انیمیشن از جمله محصولاتی هستند که می‌توان با دوبله اختصاصی یا با زیرنویس فارسی در پلتفرم فیلم‌نت به آنها دسترسی داشت.
بخش دیگری که به‌تازگی به پلتفرم فیلم‌نت اضافه شده است، سینما آنلاین نام دارد. سینما آنلاین فیلم‌نت با عرضه فیلم «بانک‌زده‌ها» (جواد اردکانی و علی بکائیان) از جمعه ۲۶ اسفند آغاز به کار کرد. تهیه‌کننده «بانک‌زده‌ها» علی روئین‌تن است و نسرین مقانلو، قاسم زارع، میرطاهر مظلومی، علی انصاریان، بیژن بنفشه‌خواه، الناز عبدی، مسعود محمودی و سحر قریشی از جمله بازیگران این فیلم هستند.
فیلم کمدی «بانک‌زده‌ها» داستان چند سارق بانک است که در حین دزدی و پس از آن ماجراهایی را پشت سر می‌ذارند و حاشیه‌های پس از دزدی باعث اختلاف میان آنها می‌شود.
دومین فیلمی که به‌صورت آنلاین در پلتفرم فیلم‌نت اکران شد، «طلاخون» (ابراهیم شیبانی) بود. اکران آنلاین این فیلم از چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ آغاز شد.
شهاب حسینی، حسام منظور، ترنم کرمانیان با حضور زهرا خوشکام و با معرفی بهار قاسمی، بازیگران اصلی «طلاخون» را تشکیل می‌دهند.
فیلم «طلاخون» داستان دختر ورزشکاری است که در آستانه مسابقات کشوری تکواندو، متوجه می‌شود که با یک قاتل هم‌خانه است و اتفاق‌های بعد از افشای این راز، زندگی او را دستخوش تغییر می‌کند.
هم‌اکنون می‌توانید دو فیلم «بانک‌زده‌ها» و «طلاخون» را با خرید بلیت در سینما آنلاین فیلم‌نت تماشا کنید.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است