مسئولان پشت چراغ قرمز «گفت‌وگوی اجتماعی»/ «یار مهربان» از کتاب می‌گوید | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۰
فرهاد دهنوی به صبا گفت:

مسئولان پشت چراغ قرمز «گفت‌وگوی اجتماعی»/ «یار مهربان» از کتاب می‌گوید

فرهاد دهنوی تهیه کننده رادیو درباره جزییات برنامه‌های خود که این روزها از رادیو گفت‌وگو در حال پخش است، توضیحاتی را ارایه داد.
فرهاد دهنوی تهیه کننده برنامه‌های رادیو در گفتگو با خبرنگار صبا درباره برنامه «گفت و گوی اجتماعی» که از رادیو گفت‌وگو پخش می شود اینگونه توضیح داد: ما یک تیم خبری داریم که برای هر موضوعی که قرارست در برنامه مطرح شود پرونده درست می کنند سپس پنج محور از آن موضوع انتخاب می کنیم و به بررسی آن پنج محور که زیر شاخه آن موضوع اصلی هستند، می پردازیم.
تهیه کننده «گفت و گوی اجتماعی» درباره بخش‌های مختلف برنامه گفت: اول برنامه با تیتر داغ شروع می شود، پس از آن چراغ قرمز را داریم که مسئولان پشت چراغ قرمز می آیند و به سوالات جواب می دهند، بعد از آن به پیاده رو می رویم و صحبت‌های مردم پیرامون موضوع آن روز برنامه را می شنویم و در آخر حرکت از پشت چراغ قرمز آزاد می شود و به همراه کارشناسان برنامه به جمع بندی موضوع می پردازیم.
دهنوی ادامه داد: آخر هر هفته بولتنی توسط تیم خبری برنامه به صورت نوشتاری از گفته‌های مسئولانی که در برنامه حضور داشته‌اند تهیه و برای وزارتخانه‌ها و ارگان‌های مرتبط با پرونده برنامه فرستاده می شود.
وی در پایان درباره دیگر برنامه‌های خود در رادیو گفت‌وگو خبر داد: «ارغنون» که یک برنامه تخصصی موسیقی است و «پرده آخر» را که یک برنامه تخصصی تئاتر است، دارم. برنامه «یار مهربان» یکی دیگر از برنامه‌های تولیدی است که هر هفته به همراه مسعود فروتن یک کتاب جدید در برنامه‌ معرفی می کنیم.
برنامه «گفت و گوی اجتماعی» از شنبه تا چهارشنبه به صورت زنده ساعت ۱۶:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه، «ارغنون» هر پنجشنبه ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه، برنامه «پرده آخر» جمعه‌ها ساعت ۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه و «یار مهربان» هر جمعه از ساعت ۱۴:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه از رادیو گفت و گو پخش می شوند.

یاسمن رئیسی یکتا

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است