موسیقی پاپ به بیراهه رفته است | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۶
افشین سیاهپوش در گفت‌وگو با صبا:

موسیقی پاپ به بیراهه رفته است

افشین سیاهپوش می گوید متاسفانه موسیقی پاپ به بیراهه رفته و از مسیر اصلی خود خارج شده است. چون جوانان به این موسیقی علاقه مند هستند باید موسیقی درست ارائه شود. موسیقی باید با محتوای مناسب ارائه شود که در چند سال اخیر کمتر به محتوای آثار توجه می‌شود.


افشین سیاهپوش خواننده، در گفتگو با خبرنگار موسیقی صبا درباره کارهای جدید خود گفت: هم اکنون در حال ساخت چند اثر موسیقایی هستم که این آثار عاشقانه است و در مراحل نهایی قرار دارد. این آثار به زودی و به صورت تک ترک در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.
این خواننده در ادامه درباره موسیقی پاپ بیان کرد: متاسفانه موسیقی پاپ به بیراهه رفته و از مسیر اصلی خود خارج شده است. چون جوانان به این موسیقی علاقه‌مند هستند، باید موسیقی درست ارائه شود. موسیقی باید با محتوای مناسب ارائه شود که در چند سال اخیر کمتر به محتوای آثار توجه می شود.
وی افزود؛ موضوع مهم در موسیقی پاپ این است که از اشعار و ترانه‌های درست استفاده نمی‌شود و اشعاری که استفاده می‌شود اصلا مشخص نیست که بیانگر چه موضوعی هستند. من همیشه به هنرجویانم می گویم که انتخاب یک ترانه برای موسیقی خیلی مهم است و نباید هر ترانه ای را اجرا کنند چون آن اثر به گوش خیلی‌ها می‌رسد، پس باید درست انتخاب کنیم
این هنرمند در ادامه تاکید کرد: خواننده باید برای اثر خود وقت و زمان بگذارد. برخلاف دید عموم موسیقی پاپ یک موسیقی دم دستی نیست و اگر درباره هر اثری فکر شود و نهایت تلاش خود را کنیم که محتوای درستی داشته باشد از حالت یک بار مصرفی خارج می شود و مورد توجه قرار می گیرد.
این خواننده خاطرنشان کرد: به نظر من ما خوانندگان خوبی در این حوزه داریم که واقعا هنرمند هستند فقط شرایطی برای آنها فراهم نمی شود که در عرصه هنر حضور داشته باشند. این خوانندگان توانایی های زیادی دارند که فرصت ارائه این هنر برای آنها ایجاد نمی‌شود.
وی در پایان گفت: خوانندگان جوان باید در نظر داشته باشند که می‌توانند آثار ماندگاری منتشر کنند فقط باید از موضوعات بی معنی دوری کنند و از ترانه‌هایی استفاده کنند که اثرگذاری داشته باشد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    106/687/994/000
  • بی‌بدن
    24/696/617/000
  • سال گربه
    14/906/783/500
  • آپاراتچی
    4/116/967/500
  • پرویز خان
    3/218/197/000
  • نوروز
    2/940/108/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/833/522/500
  • آسمان غرب
    2/405/678/000