«ملت» پرمخاطب‌ترین سینمای «غریب» شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۰

«ملت» پرمخاطب‌ترین سینمای «غریب» شد

پردیس سینما گالری ملت در ایام اکران فیلم سینمایی «غریب» پرمخاطب ترین سینمای نمایش دهنده این فیلم شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، پردیس سینما گالری ملت در طول اکران فیلم سینمایی «غریب» با ۱۳ هزار و پانصد مخاطب توانست عنوان پرمخاطب ترین سینمای کشور را از آن خود کند.
فیلم سینمایی «غریب» از ۲۵ اسفندماه سال گذشته اکران خود را آغاز کرد و تا کنون بیش از ۲۳۹ هزار مخاطب به تماشای این فیلم در سینماهای سراسر کشور نشسته اند که نزدیک به ۶ درصد از این مخاطبان در پردیس ملت از نمایش آن استقبال کرده اند.
این فیلم در حالی که از ۲۰ اردیبهشت ماه به اکران آنلاین رسیده است ولی به دلیل پرمخاطب بودن آن در پردیس ملت، در سانس های آن هیچ گونه محدودیتی اعمال نشده و طبق روال گذشته به اکران خود ادامه داده است.
«غریب» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی حامد عنقاست که بابک حمیدیان، مهران احمدی، پردیس پورعابدینی، رحیم نوروزی، فرهاد قائمیان، جعفر دهقان و زنده یاد حسام محمودی از بازیگران اصلی آن هستند.
این فیلم به روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در کردستان و شیوه فرماندهی منحصر به فرد او در اتحاد مردم و رفع شرایط بحران پرداخته ‌است.
فیلم مسیح کردستان در چهل و یکمین دوره از جشنواره فیلم فجر در بخش‌های مختلف: طراحی صحنه، چهره‌پردازی، جلوه‌های ویژه میدانی موفق به دریافت سیمرغ شد. همچنین سیمرغ بهترین نقش اول زن جشنواره نیز به بازیگر این فیلم اختصاص یافت و جایزه ویژه هیئت داوران در بخش مقاومت بین‌الملل و بهترین فیلم از نگاه ملی نیز به غریب تعلق گرفت.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است