اهورا ایمان ترانه‌هایش را می‌خواند/ همکاری جدید با علیرضا قربانی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۴۴
صبا خبر می دهد

اهورا ایمان ترانه‌هایش را می‌خواند/ همکاری جدید با علیرضا قربانی

اهورا ایمان ترانه سرا، آهنگساز و خواننده موسیقی پاپ از انتشار ترانه‌های جدید و کتاب تازه‌اش خبر داد.

اهورا ایمان ترانه سرا، آهنگساز و خواننده موسیقی پاپ در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا درباره فعالیت های هنری اخیر خود گفت: چند ترانه جدید سروده ام که یکی از این کارها به آهنگسازی حسام ناصری با صدای علیرضا قربانی به زودی منتشر خواهد شد.

وی افزود: با چند ترانه دیگر با آهنگسازانی مانند سهراب پورناظری و مهیار علیزاده همکاری می‌ کنم که این آثار هم در قالب چند آلبوم منتشر خواهد شد، البته هنوز نام این قطعات و زمان پخش آنها مشخص نیست. علاوه بر این، چند قطعه هم برای آلبوم های حمید حامی سروده‌ام که اگر مشکلی پیش نیاید، امسال منتشر خواهد شد.

ترانه سرا و خواننده آلبوم «پروانه های پیراهنش» درباره دیگر کارهایش توضیح داد: در حال تولید چند قطعه با ترانه و صدای خودم هم هستم و سعی می کنم آنها را هر چه زودتر آماده کنم که از اواخر پاییز پخش شوند تا در پایان سال چند قطعه را هم با صدای خودم منتشر کرده باشم.

این ترانه سرا و خواننده درباره اجرای کنسرت بیان کرد: برای اجرای کنسرت هنوز تصمیمی ندارم و ترجیح می دهم که فهرست قطعاتم را خوشرنگ‌تر کنم، البته قطعاتی که تا به حال منتشر کرده ام به اندازه اجرای کنسرت هستند. آلبوم «پروانه های پیراهنش» را  که سال گذشته منتشر کرده بودم شامل ۱۰ قطعه است و علاوه بر آن ۶ یا ۷ قطعه دیگر را هم به صورت تکی منتشر کرده ام، اما ترجیح می دهم که کنسرت پس از انتشار ۷ تا ۱۰ قطعه دیگر برگزار شود و بعید می دانم که این اتفاق تا پایان سال ۹۸ رخ دهد. البته این نظر من است و ممکن است زمانی که چند قطعه جدید منتشر شود، مخاطبان تقاضای اجرای کنسرت داشته باشند که منجر به برگزاری کنسرت شود، اما تصمیم خود من بر این است که فعلا این اتفاق رخ ندهد.

وی در پایان گفتگو درباره کتاب جدید خود گفت: تقریبا ۱۵ سال است که روی یک کتاب پژوهشی به نام «تئوری ترانه» کار کرده ام و امیدوارم که امسال منتشر شود. برای انتشار این کتاب با نشر نگاه به توافق رسیده ایم و اکنون در مراحل پایانی تکمیل آن هستم تا به دست ناشر برسانم. این کتاب برای هنرجویان ترانه‌سرایی، خوانندگی و آهنگسازی مفید خواهد بود و کتابی جامع است. در کنار این کار، کارگاه های ترانه را هم در موسسات مختلف برگزار می کنم که امید است خروجی آن تاثیری در روند آموزش ترانه‌سرایی و ترانه‌سرایان معاصر داشته باشد.

ریحانه علی‌ محمدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است