نمایش «علیکیجا» در پردیس شمیران | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۵

نمایش «علیکیجا» در پردیس شمیران

فیلم کوتاه «علیکیجا» به کارگردانی حمید وطن پرست طی مراسمی در پردیس شمیران نمایش داده شد.

به گزارش صبا، در این مراسم حمید وطن پرست ضمن تشکر از حضور میهمان‌ها از عواملی که در ساخت فیلم او را همراهی کرده تشکر کرد و شرایط تولید را برای مهمانها توضیح و همچنین خبر از تولید فیلم جدیدش در سال جاری داد.
در ادامه رضا جوشنی از بازیگران فیلم نیز بیان داشت: با توجه به شرایط سخت جغرافیایی و بسیار سرد ارتفاعات مازندران اینکه می دیدیم همه افراد گروه درحال زحمت کشیدن هستند و همراهی می کردند مطمئن بودیم نتیجه کار خوب خواهد شد و امروز خوشبختانه نتیجه آن همه زحمت را دیدیم.
وی با بیان اینکه خوشحال است که در این فیلم حضور داشته است، گفت: حمید وطن پرست از دوستان زحمتکش و حرفه ای سینما است و امیدوارم به زودی فیلم بلند سینمایی خود را بسازد.


همچنین امیر حامد از بازیگران اصلی فیلم نیز گفت: همانطور که می دانید شرایط تولید فیلم در شهرستان ها سخت است اما فیلمنامه خوب و گروهی که در آن حضور داشتند همگی با عشق و علاقه در تلاش بودند تا فیلم آبرومندی را تولید کنند.
در این اکران که عوامل فیلم نیز حضور داشتند مهمانانی همچون محسن مسلمان بازیکن اسبق پرسپولیس، محمد پروین فرزند علی پروین، احمد رضا تهرانی گوینده خبر و هنرمندانی چون علیرضا نجف زاده (کارگردان)، حسین پور کریمی (بازیگر)، نسرین مرادی (بازیگر)، گیلدا حمیدی (بازیگر)، سینا رحمانی و مجید شهریاری (بازیگر)،بهروز ابطحی(آهنگساز)، عزت الله عزیزی، هادی آزرنگ، فریبرز زیده سرایی و جمعی دیگر از هنرمندان حضور داشتند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است