نگاه تازه رادیو به پیشگیری از اعتیاد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۵

نگاه تازه رادیو به پیشگیری از اعتیاد

اعتیاد یکی از مباحث مهم است که در رسانه ملی است بارها به این موضوع پرداخت شده اما رادیو سلامت در برنامه گل یا پوچ با حضور کارشناسان نگاه تازه ای به این موضوع دارد و سعی می‌کند اطلاعات کاربردی در اختیار شنوندگان قرار بدهد.

به گزارش صبا، سید میلاد صفویان، سردبیر برنامه درباره برنامه گل یا پوچ به جام جم می‌گوید: این برنامه با محوریت اعتیاد روزهای پنجشنبه روانه آنتن رادیو سلامت می‌شود. البته برنامه گل یا پوچ قدمت طولانی دارد و سال‌ها با نام تا رهایی از شبکه سلامت پخش می‌شد، اما با تغییر نام ما سعی کرده‌ایم ایده‌های تازه را به برنامه تزریق کنیم.

موضوع برنامه روز پنجشنبه ۱۱ خرداد به مبحث غرق شدن اختصاص دارد. در این برنامه سعی کرده ایم نگاه تازه ای به مقوله پیشگیری اعتیاد داشته باشیم، چرا که برنامه‌هایی از این دست از شبکه‌های مختلف تلویزیون و رادیو پخش می‌شود. ما به جای اینکه معتاد را به عنوان متهم نگاه کنیم از منظری بالاتر نگاه می‌کنیم تا همه جوانب آسیب های این معضل را با حضور کارشناسان برنامه مورد توجه قرار بدهیم.
صفویان با اشاره به اینکه برنامه با زبان عام برای مخاطبان پخش می‌شود، می‌گوید: گرچه موضوع خاص است، اما ما با حضور کارشناسان برنامه در اتاق فکر همیشه به این موضوع تاکید می‌کنیم که باید زبان برنامه عام باشد تا اگر شنونده برنامه یک نوجوان هم بود برنامه برایش داده ای داشته باشد. برنامه گل یا پوچ زنگ هشدار برای خانواده‌هاست و سعی می‌کنیم مهارت لازم را در این باره به آنها آموزش بدهیم.
برنامه گل یا پوچ به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر و مجری کارشناسی دکتر علی سلجوقیان پخش می شود. سعید بارانی راوی، مژده ابراهیمیان ارتباطات و مهدی پیمانی هماهنگی برنامه را به عهده دارد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است