رابرت دنیرو؛ مسیح و اسکورسیزی | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۸
مارتی به‌شدت نگران زمان است...

رابرت دنیرو؛ مسیح و اسکورسیزی

«رابرت دنیرو» در گفت‌وگو با ورایتی درباره تمایلش نسبت به بازی در فیلم بعدی مارتین اسکورسیزی و همچنین احتمال همکاری مجددش او با اسکورسیزی و دی‌کاپریو در آینده صحبت کرد.

به گزارش صبا، «رابرت دنیرو» که به تازگی برای اکران فیلم «قاتلین ماه گل» به کن سفر کرده به زودی در جشنواره ترایبکا حضور پیدا می‌کند. این جشنواره که به یاری دنیرو، «جین رزنتال» و «کریگ هتکاف» در سال ۲۰۰۱ تأسیس شده امسال از ۷ تا ۱۸ ژوئن در نیویورک برگزار خواهد شد.
دنیرو برنده اسکار در مصاحبه با «ورایتی» می‌گوید پیرامون اکران «قاتلین ماه گل» در ترایبکا با اسکورسیزی گفت‌وگو کرده است: «کمی در موردش حرف زدیم. بحثی وجود داشت درباره اینکه آیا در بخش مسابقه باشد یا خارج از مسابقه. اما تصمیم بر این شد که خارج از مسابقه باشد. منطقی‌تر بود.»
دنیرو در ادامه به این پرسش پاسخ می‌دهد که آیا تمایل دارد در فیلم بعدی اسکورسیزی در مورد عیسی مسیح بازی کند یا نه: «نمی‌دانم چه نقشی بازی می‌کنم. ممکن است – اگر از من درخواست کند، در نهایت نمی‌دانم.» رزنتال به شوخی اضافه می‌کند: «همیشه تصور کرده‌ام که [مانند مسیح] روی آب راه می‌روی.»

دنیرو ادامه می‌دهد: «نمی‌دانم چه پیش خواهد آمد. اسکورسیزی می‌داند، به نقشی فکر می‌کند که بتوانم بازی کنم. مارتی به‌شدت نگران زمان است، باید هم باشد. شاید بیشتر از من. اساساً من یک بازیگرم. یعنی می‌توانم کارهای بیشتری کرده باشم تا وقتی که – نمی‌خواهم بگویم [تا وقتی که] «رفته باشم»، اما باید این‌گونه گفت. مارتی از طرفی – چند روز پیش این را در کن گفت – وقت معینی دارد. یعنی وقتی پروژه‌ای می‌سازد، چند سال طول می‌کشد. بنابراین هر یک از آن‌ها بسیار بسیار اهمیت دارند.»

دنیرو در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید احتمال همکاری مجدد او با اسکورسیزی و دی‌کاپریو وجود دارد:‌ «در مورد پروژه‌ای با مارتی و لئو حرف می‌زدم. سال‌هاست که ایده‌ای دارم، و من و مارتی سال‌هاست درباره آن حرف می‌زنیم. باید بیشتر از آن بگوییم تا ببینیم به جایی می‌رسد یا نه. امیدوارم که از آن اثری شکل بگیرد.»

٭نشراول:سینما

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است