همکاری دوباره دنیرو و مارتی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۶

همکاری دوباره دنیرو و مارتی

رابرت دنیرو خبر از صحبت و مذاکره با دوست قدیمی خود مارتین اسکورسیزی برای حضور در فیلم تازه‌اش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار سینما صبا، این درام مذهبی قرار است داستان زندگی حضرت مسیح را به تصویر بکشد.

بازیگر مولف کلاسیک سینما که قبل از این در چند اثر فیلمساز نیویورکی ظاهر شده، می‌گوید به اطلاع اسکورسیزی رسانده که بسیار مایل است نقشی در این فیلم داشته باشد.

به گفته دنیرو: «با آنکه مارتی (دوستان صمیمی فیلمساز او را خودمانی به این نام صدا می‌زنند) هفته قبل خبر فیلم تازه اش را به رسانه‌ها داد، صحبت درباره حضور من در آن از مدتی قبل در جریان بوده است. می‌دانستم در جریان دیدار با پاپ فرانسیس در واتیکان، موضوع ساخت فیلم تازه‌ای در رابطه با حضرت مسیح مطرح خواهد شد. البته از من نپرسید چه نقشی در این درام خواهم داشت. خودم هم هنوز نمی‌دانم! البته این نکته را هم اضافه کنم که مارتی هنوز از من برای بازی در این فیلم، دعوتی به عمل نیاورده است! در پایان روز، احتمال خیلی زیادی وجود دارد که با من تماس بگیرد، نمی‌دانم!»

رسانه های گروهی هم با این اظهارات دنیرو به شوخی پرداخته و آنرا به صورت‌های گوناگون مورد بحث قرار داده اند.

این در حالی است که بازیگر عقیده دارد به دلیل همکاری های خوب گذشته، اسکورسیزی حتما نقشی برای او کنار خواهد گذاشت.

در حال حاضر، هنوز اطلاعات چندانی در رابطه با فیلم زندگینامه‌ای حضرت مسیح در اختیار رسانه ها و علاقمندان قرار نگرفته است.

ظاهرا اسکورسیزی هنوز فیلمنامه نهایی را نیز ننوشته و معلوم نیست کلید فیلمبرداری آن را در سال جاری میلادی می زند یا این اتفاق در سال آینده رخ خواهد داد.

فیلمساز بعد از استقبال کلان منتقدان و تماشاگران جشنواره کن از ساخته جدیدش «قاتلان ماه گل»، فعلا تمام توجهش را معطوف به اکران عمومی آن کرده است.

اهل فن براین باور است که این درام تلخ ضد تبعیض نژادی، یکی از امیدهای اصلی مراسم اسکار پیش رو خواهد بود.

رابرت دنیرو در این فیلم در یک نقش مکمل ظاهر شده و لیوناردو دی کاپریو بازیگر اصلی آن است.

داستان فیلم در ابتدای قرن بیستم و در اوکلاهما رخ می دهد، جایی که منابع نفتی در محل زندگی قوم سرخپوست اوسیخ کشف می شود. اهالی قبیله بعد از این اکتشاف، بتدریخ ناپدید می شوند و اداره تازه تاسیس اف بی آی مامور تحقیق در این رابطه می شود.

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است