فیلم‌های اجتماعی با خواهش و تمنا سانس می‌گیرند/ سینما یا وقت‌گذرانی! | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۷
نوید محمودی در گفتگو با صبا:

فیلم‌های اجتماعی با خواهش و تمنا سانس می‌گیرند/ سینما یا وقت‌گذرانی!

تهیه‌کننده «شکستن همزمان بیست استخوان» از وضعیت اکران فیلم های اجتماعی انتقاد کرد.

نوید محمودی تهیه‌کننده فیلم «شکستن همزمان بیست استخوان» به کارگردانی برادرش جمشید محمودی در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره وضعیت اکران این فیلم گفت: اکران فیلم «شکستن همزمان بیست استخوان» روزهای آخر خود را سپری می‌کند و تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که نابرابری در اکران فیلم‌ها وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه اغلب فیلم‌های اجتماعی اکران درستی ندارند، بیان کرد: فیلم ما بدون سرگروه و با حدود ۱۰ یا ۱۱ سالن اکران شد و طبیعی است که با این وضعیت جز ضرر مالی چیزی نخواهد داشت. فیلم‌های اجتماعی با فیلم‌های کمدی در شرایط مساوی اکران نمی‌شوند یعنی فیلم‌های کمدی هشتاد تا صد و چند سینما در اختیار دارند و فیلم‌های اجتماعی با کمترین سینماها و سالن‌ها باید سر کنند و بعد می‌گویند فلان فیلم آنقدر فروخته است در صورتی که درستش این است که بگویند این فیلم با این تعداد سینما و سالن انقدر فروخته و فیلم دیگر با چه تعداد سینما و سالن چقدر فروخته است.

کارگردان «مردن در آب مطهر» بیان کرد: روند اکران بعضی از فیلم‌ها به گونه‌ای است که اکران نشدن آن بهتر از اکران شدنش است، اما چاره چیست! فیلمساز انرژی، وقت و سرمایه می‌گذارد تا مخاطب فیلمش را ببیند اما در بدترین شکل ممکن و در بدترین زمان‌ها فیلم را اکران می‌کنند؛ اتفاقی که برای «شکستن همزمان بیست استخوان» افتاد.

این تهیه‌کننده در پایان درباره وضعیت کنونی سینما توضیح داد: ذائقه مخاطب به سمت وقت‌گذرانی و سرگرمی رفته است. در سینما چیزهایی می‌بینیم و می‌شنویم که تا چند سال گذشته اگر همان حرف‌ها و شوخی ها را می‌خواستیم بگوییم باید از نبودن کودکان و خانم‌ها مطمئن می‌شدیم اما الان به راحتی روی پرده سینما دیده و شنیده می‌شوند. اینکه به هر قیمتی می‌خواهند فیلم بفروشد اصلا اتفاق درستی نیست و متاسفانه امروزه همه اختیارها و امکانات در اختیار این نوع فیلم‌ها است و فیلمی که اجتماعی است باید با خواهش و تمنا سانس‌ خوب برای فیلمش بگیرد.

«شکستن همزمان بیست استخوان» به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی از ۲۰ شهریور اکران خود را در سینماهای کشور آغاز کرده و در این فیلم محسن تنابنده، مجتبی پیرزاده، فرشته حسینی، فاطمه حسینی، فاطمه میرزایی، محیی رضایی، سعید چنگیزیان و علیرضا استادی نقش آفرینی می‌کنند. این فیلم تا کنون موفق به دریافت جایزه‌هایی از جشنواره‌های مختلف و مطرح بین‌المللی شده است.

محمد زکی زاده

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000