«گهواره سکوت» راهی تایلند شد/ رقابت با آمریکا و چین | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۱۱

«گهواره سکوت» راهی تایلند شد/ رقابت با آمریکا و چین

فیلم کوتاه «گهواره سکوت» به بخش مسابقه پنجمین دوره جشنواره بَنگیفِ تایلند راه یافت.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از سایت جشنواره، فیلم کوتاه داستانی «گهواره سکوت» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی مهربان در هشتمین حضور بین‌‌المللی خود به بخش مسابقه پنجمین دوره جشنواره فیلم بَنگیفِ ۲۰۱۹، در بانکوک تایلند راه یافت.

درداستان «گهواره سکوت» آمده است رسول باید گهواره‌ای را به همسر دوست شهیدش برساند. با بازگشت موقتی رسول از جنگ و جنوب به شمال ایران، لعیا قصد دارد این‌بار با او به جنگ برود. گهواره بهانه ای می‌شود تا رسول از خواسته همسرش، لعیا سر باز زند.

عوامل دیگر این فیلم کوتاه ۱۳ دقیقه‌ای عبارتند از بازیگران: آناهیتا خسروی،اکرم رادنیا، حدیقه سمیع‌پور، کاظم نظری، مریم داداشی، مدیر فیلمبرداری: مجتبی کوهکن، صدابرداران: مهرداد معظمی، تدوین‌ و صداگذاری : مجتبی کوهکن، طراح صحنه و لباس: مصطفی مهربان، دستیار کارگردان: مرتضی غلامی، دستیارتصویر: امیر کوهکن، عکاس و منشی صحنه: مرضیه حیدری، تهیه‌کننده: مصطفی مهربان و انجمن سینمای جوانان رودبار.

درجشنواره بَنگیفِ بانکوک، «گهواره سکوت» از ایران در بخش کوتاه با فیلمسازانی از سراسر جهان از جمله ایالات متحده، چین، تایلند، برزیل به رقابت می‌پردازد.

فستیوال فیلم بَنگیفِ بانکوک (BANGIFF) از جشنواره‌های معتبرِ آسیایی در فیلم بلند، کوتاه داستانی، مستند و انیمیشن است که پنجمین دوره آن از ۲۷ اکتبر تا ۳۰ اکتبر (۵ تا ۸ آبان) در بانکوک تایلند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است