«پریان» بر فراز گالری ثالث می‌چرخند/ فرم‌های سنتی در قالب مدرن | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۲

«پریان» بر فراز گالری ثالث می‌چرخند/ فرم‌های سنتی در قالب مدرن

«پریان» عنوان نمایشگاهی از آثار تاها حامد است که روز جمعه 17 آبان ماه در گالری ثالث گشایش می یابد.

تاها حامد هنرمند نقاش در گفتگو با خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری صبا درباره برگزاری نمایشگاه آثارش در گالری ثالث توضیح داد: در این نمایشگاه ۲۵ اثر با عنوان «پریان» در تکنیک های مختلف چاپ، طراحی و نقاشی به نمایش درخواهد آمد که این آثار با نگاهی به نگارگری و نقاشی قهوه خانه ای به صورت مدرن کار شده است.

وی درباره موضوع آثارش بیان کرد: من در طول چند سال گذشته روی موضوع پریان کار کرده ام و این موضوع به این دلیل برایم جذاب بود که دوست داشتم در آثارم به بیان جدیدی با استفاده از فرم های نگارگری و قهوه خانه ای در نقاشی اصیل ایرانی برسم که از نظر تکنیکی و بصری نیز مدرن و معاصر باشد.

این هنرمند درباره آثار مختلفی که در این نمایشگاه با یک موضوع ارایه خواهد کرد، توضیح داد: در هر کدام از این آثار با تکنیک های مختلف، بخشی از موضوع دیده می شود و همه آثار در کنار هم دریافت کاملی را از این موضوع برای مخاطب ایجاد می کنند.

وی در پایان درباره آثار طراحی خود گفت: من طراحی ها را بعدها از روی نقاشی ها کار و سعی کرده ام زوایای پنهانی که در نقاشی ها وجود داشت در طراحی ها بیشتر به آن بپردازم.

این سومین نمایشگاه انفرادی آثار تاها حامد است که در گالری ثالث برگزار می شود دو نمایشگاه قبلی آثار این هنرمند در گالری ثالث و شیلا برگزار شده بود.

نمایشگاه «پریان» جمعه ۱۷ آبان گشایش می یابد و تا ۲۹ آبان ماه از ساعت ۱۰ تا ۲۱ در گالری ثالث به نشانی خیابان کریمخان زند، بین ماهشهر و ایرانشهر، شماره ۱۴۸ دایر است.

فاطمه حامدی خواه

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است