مهدی یراحی شب تولدش را با طرفداران جشن گرفت/ انتشار آلبوم عربی | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۹
در سالن همایش ایرانیان

مهدی یراحی شب تولدش را با طرفداران جشن گرفت/ انتشار آلبوم عربی

مهدی یراحی خواننده پاپ، شب گذشته پنجشنبه ۲۳ آبان ماه روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا، مهدی یراحی خواننده موسیقی پاپ شب گذشته پنجشنبه ۲۳ آبان ماه و در شب تولد ۳۸ سالگی‌اش در سالن همایش ایرانیان روی صحنه رفت.

مهدی یراحی کنسرت خود را با اجرای قطعه «نمیشه ادامه داد» آغاز کرد. وی در ادامه به اجرای قطعات «حیک»، «تلقین»، «صورتک»، «عطر تو»، «زمستون»، «بی‌دفاع»، «چشم تو»، «مثل مجسمه»، «پاییز»، «امپراطور»، «از خودت خبر بیار»، «همیشه بامن باش»، «سال درد» و «نگو نگفتی» پرداخت.

یراحی بعضی از این قطعات مانند «سال درد» و «نگو نگفتی» را همراه با نواختن گیتار خواند.

این خواننده جوان موسیقی پاپ بعد از اجرای قطعه «بی‌دفاع» که قسمتی از آن را تغییر داده بود، درباره سیاسی و اجتماعی خواندن بعضی از قطعاتش گفت: یکی از ترانه‌سرایان برای اجرای این قطعات از من انتقاد کرد که چرا همزمان با اینکه قطعات اجتماعی می‌خوانم، قطعات شاد هم تولید می‌کنم. من هم در جواب او پاسخ دادم که باب مارلی خواننده‌ای بود که در آثارش هم قطعات اجتماعی وجود داشت و هم قطعات اکت‌دار و رمانتیک.

خواننده قطعه «نفس»، در ادامه این کنسرت به اجرای این قطعه و قطعات «منو رها کن»، «هوای تو»، «آخرین اسیر» و «انفرادی» پرداخت.

در این کنسرت، گروه به مناسبت سالروز تولد ۳۸ سالگی مهدی یراحی برای وی جشن تولدی گرفتند که با استقبال طرفداران و حاضران همراه بود.

خبر خوشحال کننده یراحی برای طرفدارانش، انتشار آلبوم عربی بود که مدتی در حال آماده سازی آن بودند و اکنون آماده شده است و به زودی منتشر خواهد شد.

در ادامه یراحی به اجرای قطعات «بیست و یک روز بعد»، «غزال»، «من علمک»، «برای تو» و قطعه «طلوع ‌می‌کنم» که روز قبل این اجرا منتشر شده و اولین اثر از آلبوم «سه‌ گانه عاشقانه اول» بود، پرداخت.

مهمانان این کنسرت میثم مروستی موزیسن‌ و نوازنده ویولن، نیلوفر محبی آهنگساز، تنظیم‌کننده ونوازنده ویولن و مونا برزویی ترانه‌سرا بودند.

نوازندگانی که در این کنسرت یراحی را همراهی کردند، عبارت بودند از نوازنده گیتار‌بیس حامد حمیدزاده، درامز مجید رضاپور، تنظیم‌کننده قطعات کنسرت‌ عظیم روحانی، پرکاشن دانیال دانشور و سرپرست گروه و گیتار الکتریک علی افلاطونی.

هنگام اجرای بعضی از قطعات، مینو قاسم‌پور نوازنده قانون نیز روی صحنه آمد تا گروه را همراهی کند.

از نکات حایز اهمیت در این اجرا استفاده نکردن از سازبندی مناسب در ارکستر بود، هنگام اجرای بعضی از قطعات کمبود سازهای زهی بویژه ساز ویولن احساس می‌شد و یا نبود پیانو روی صحنه که به نظر می‌‌رسید به دلیل کمبود فضای استیج باشد.

این کنسرت به همت موسسه فرهنگ گستر صبا در یک سانس و همزمان با سالگرد انتشار اولین ترانه با نام «سرسام» از آلبوم «سه گانه اجتماعی اول» برگزار شد.

یراحی امشب ۲۴ آبان نیز در همین سالن و در یک سانس دیگر به دیدار طرفدارانش خواهد رفت.

ریحانه علی محمدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است