«بی وزنی» همچنان در انتظار پروانه نمایش است/ احتمال اکران در اواخر تابستان | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۱۷
مهدی فردقادری در گفتگو با صبا:

«بی وزنی» همچنان در انتظار پروانه نمایش است/ احتمال اکران در اواخر تابستان

مهدی فردقادری کارگردان فیلم سینمایی «بی وزنی» از انتظار دریافت پروانه نمایش فیلمش و تلاش برای اکران تابستانی خبر داد.
مهدی فردقادری کارگردان فیلم سینمایی «بی وزنی» درباره آخرین وضعیت اکران فیلمش به خبرنگار صبا عنوان کرد: در حال حاضر همچنان در انتظار دریافت پروانه نمایش هستیم زیرا هنوز پروانه آن آماده نشده است.
وی درباره دلیل تاخیر صدور پروانه نمایش فیلمش عنوان کرد: سوال من هم این است که به چه دلیل پروسه دریافت پروانه ساخت و نمایش این میزان طولانی می شود و امیدوارم مسئولان زودتر فیلم را ببینند و ما بتوانیم آن را اکران کنیم.

فردقادری در پایان درباره زمان اکران احتمالی فیلم اذعان کرد: فکر می کردیم مسئولان ارشاد، فیلم را  زودتر خواهند دید و به همین دلیل خبر اکران آن را منتشر کردیم، ولی هنوز فیلم را ندیده اند. با توجه به اینکه هدایت فیلم پخش کننده فیلم است اگر مجوز اکران را دریافت کنیم، اواخر تابستان و یا اوایل مهرماه فیلم را اکران خواهیم کرد.

امیرعلی دانایی، بهاره کیان افشار، نسیم ادبی، یاسر جعفری، جلال فاطمی، سپیده مرادپور و تینا پاکروان در «بی وزنی» به ایفای نقش می‌پردازند.

تهیه این فیلم سینمایی بر عهده مرتضی شایسته است و فیلمنامه آن توسط فرد قادری به نگارش درآمده است که قصه‌ای زنانه دارد.

این فیلم، دومین فیلم سینمایی مهدی فردقادری پس از پلان سکانس ۱۴۵ دقیقه ای «جاودانگی» است که با جا به جایی زمان روایت می شود و ساختار آن مبتنی بر پلان های طولانی ۵، ٧ و ٨ دقیقه ای است.

زهرا دمزآبادی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است