بازیکن انگلیسی که قهرمان ایرلندی‌ها شد/ مستند زندگی اسطوره‌ فوتبال | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۱

بازیکن انگلیسی که قهرمان ایرلندی‌ها شد/ مستند زندگی اسطوره‌ فوتبال

زندگی جک چارلتون بازیکن و مربی مشهور انگلیسی فوتبال موضوع یک فیلم مستند قرار می گیرد.

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، جک چارلتون بازیکن اسطوره ای فوتبال انگلستان موضوع مستند جدید تهیه کنندگان فیلم مستند «رابی رابسون: بیشتر از یک مربی» قرار می گیرد.

جک چارلتون برادر بابی چارلتون یکی از بازیکنان تیم انگلستان در جام جهانی ۱۹۶۶ بود که توانست قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورد. چارلتون درکشور ایرلند نیز به سبب دوران مربیگری کوتاه اما موفقش بسیار محبوب است.

کمپانی نواح‌مدیا این پروژه را با همکاری چارلتون و خانواده اش می سازد.

این مستند که هم اکنون در مراحل تولید قرار دارد، قرار است تابستان ۲۰۲۰؛ سی سال بعد از زمانی که چارلتون هدایت ایرلند جنوبی را در جام جهانی ۱۹۹۰ ایتالیا برعهده داشت، منتشر شود.

تهیه کنندگان این پروژه اعلام کرده اند این مستند شامل فیلم های آرشیوی کمتر دیده شده است. مستند چارلتون به بررسی زندگی این بازیکن انگلیسی که به قهرمان مردم ایرلند تبدیل شد، می پردازد.

جک چارلتون و برادرش بابی چارلتون بازیکن اسطوره ای تیم فوتبال منچستر یونایتد در سال ۱۹۶۶ توانستند اولین و تاکنون آخرین قهرمانی جام جهانی را برای کشور انگلستان کسب کنند.

زندگی فوتبالیست اسطوره ای فیلم می شود/ بازیکن انگلیسی که قهرمان ایرلندی‌ها شد

جک چارلتون در دوران پس از بازیگریش بیشتر به سبب گفتن سخنان رک و صریح شناخته می شد.

پسر چارلتون درباره ساخت این مستند چنین گفته است: بسیار خوشحال هستیم که می خواهیم با گروه نواح‌مدیا برای ساخت مستندی معتبر درباره زندگی پدر همکاری کنیم.

این مستند را گابریل کلارک کارگردان «رابی رابسون: بیشتر از یک مربی» و پیت توماس کارگردان «یورو ۲۰۱۶: هیاهوهای تابستان» به صورت مشترک کارگردانی می کنند.

محمدامین شکاری

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است