نقشم در «حکایت‌کمال» متفاوت است/ لزوم برنامه‌‌سازی برای نوجوانان | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۰
حمید ابراهیمی در گفتگو با صبا:

نقشم در «حکایت‌کمال» متفاوت است/ لزوم برنامه‌‌سازی برای نوجوانان

بازیگر سریال «حکایت‌های کمال» معتقدست تلویزیون برنامه سازی برای نوجوانان را جدی نمی گیرد.

حمید ابراهیمی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره نقش خود در سریال «حکایت‌های کمال» که این شب ها روی آنتن شبکه دو سیما است، توضیح داد: من نقش «پرویز پاسبان» را در این سریال ایفا می‌کنم. «پرویز پاسبان» کسی که است که تلاش می‌کند به گونه ای رفتار کند که همه اهل محل از او حساب ببرند و فرد قدرت طلبی هست. همچنین از آنجایی که متوجه می‌شود فردی به نام «داود» که از محل زندگی خود در روستا به دلیل مسایل سیاسی به تهران آمده است، سعی می‌کند از او امتیازاتی بگیرد و از قدرتش استفاده کند.

وی افزود: متاسفانه کارگردان های ما زمانی که یک نقش را بازی می کنیم سعی می‌کنند همان نقش را در کارهای بعدی به ما بدهند اما «پرویز پاسبان» یک نقش چالشی و متفاوت بود. من بیشتر نقش های جدی بازی کرده‌ام ولی وقتی این فیلمنامه را خواندم متوجه شدم متفاوت تر از نقش های دیگر است و آن را پذیرفتم.

بازیگر «حکایت‌های کمال» درباره کار با نوجوانان در این سریال بیان کرد: من در گذشته با نوجوانان کار و تئاتر به آن‌ها تدریس کرده ام و سال ها در کمیته امداد مربی نوجوانان بوده ام. کار با بچه ها شیرین است و همکاری با آن‌ها در این سریال نیز خاطرات شیرین را برای من رقم زد.

ابراهیمی درباره تاثیر «حکایت های کمال» روی مخاطب نوجوان نیز مطرح کرد: در خود متن و سریال سعی شده است که کارهای نوجوانان واقعی و ملموس باشد و وقتی مخاطب نوجوان می بیند اتفاقات و شوخی های بچه ها از جنس خود آن‌ها است و ما به ازایی دارد با آن ارتباط برقرار می‌کند.

وی در پاسخ به این پرسش که ساخت کارهایی برای مخاطب نوجوان چه قدر لازم است، اظهار کرد: ساخت برنامه ای برای نوجوانان بسیار زیاد لازم است و این موضوعی است که تلویزیون فراموش کرده است و درباره این مساله سرمایه گذاری نمی‌کند. مثلا قرار بود سریال «حکایت‌های کمال» در ۱۵۰ ساخته شود اما وضعیت آن هم مشخص نیست.

ابراهیمی درباره بازخورد مخاطبان نیز عنوان کرد: نقش «پرویز پاسبان» را مردم دوست داشتند و آن را پذیرفته اند و بازخورد سریال نیز مثبت بوده است و مخاطبان آن را دوست داشتند اما اینکه تاثیرگذاری «حکایت‌های کمال» روی مخاطبان چه میزان بوده است، نمی دانم.

بازیگر «حکایت‌های کمال» در پایان درباره جدیدترین فعالیت های خود مطرح کرد: برای حضور در یک سریال جدید قرارداد بسته ام اما به دلیل آنکه هنوز کلید نخورده است نمی توانم نام آن را بگویم. همچنین با فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سی‌وهشتمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور دارم.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است