پوستر «نگاه خیره» رونمایی شد/ تقدیم فیلم به کارگران شهرداری | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۴

پوستر «نگاه خیره» رونمایی شد/ تقدیم فیلم به کارگران شهرداری

پوستر فیلم سینمایی «نگاه خیره» به نویسندگی و کارگردانی فرزاد خوشدست در آستانه برگزاری  هفتمین جشنواره فیلم شهر رونمایی شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی فیلم، از پوستر فیلم «نگاه خیره» که برای نخستین بار در بخش فیلم های بلند داستانی (ویدیویی) هفتمین جشنواره فیلم شهر اکران می شود، رونمایی شد.

طراحی این پوستر را نادیا آقابیگی طراحی کرده است که پیش از این نیز پوستر فیلم «خط باریک قرمز» به کارگردانی فرزراد خوشدست را طراحی کرده بود.

فرزاد خوشدست با مستندهای اجتماعی اش و بیشتر با کارهایی که در زندان های ایران تولید کرده شناخته شده است. او این بار و پس از کسب جایزه بهترین فیلم بخش «نت‌پک» جشنواره جهانی فیلم فجر برای فیلم «خط باریک قرمز»، در فیلم «نگاه خیره» سعی کرده از زاویه ای متفاوت فقر و مشکلات اقتصادی را که گریبانگیر مردم در این شرایط اقتصادی است به تصویر بکشد.

«نگاه خیره» از منظری دیگر به زندگی فردی می پردازد که در یکی از مراکز خدماتی شهرداری تهران مشغول به جمع آوری سگ های ولگرد است. فردی که به ناچار، مجبور به مهاجرت به تهران شده و حالا با مشکلاتی بزرگتر در این کلان شهر روبرو می شود.

خوشدست که قرار است فیلم بلند داستانی «نگاه خیره» را به کارگران شهرداری تقدیم کند، در نخستین اکران فیلم جدیدش در پردیس سینمایی ملت، میزبان بخشی از کارگران شهرداری تهران است که شغل آن ها جمع آوری سگ های ولگرد تهران است.

کارگران شهرداری، خانواده هایشان و تعدادی از مدیران شهرداری تهران و بعضی از سازمان های حمایت از حقوق حیوانات از تماشاگران ویژه اکران فیلم «نگاه خیره» خواهند بود.

بازیگران این فیلم توماج دانش بهزادی، تینو صالحی، امین میری، علیرضا ثانی فر، آدین عطار و مرضیه بدرقه با حضور افتخاری حمیدرضا فلاحی و میثاق زارع هستند.

از عوامل تهیه فیلم «نگاه خیره» می توان به فرزاد خوشدست نویسنده و کارگردان ، بهادر فتاح فیلمبردار، علی نوین نژاد و علی علوی صدابرداران، فرزاد خوشدست و بهادر طاری تدوینگر، حسن مهدوی طراحی صدا، شاهین خاکپور صداگذار، شاهین عابدی زاده آهنگساز، پرشنگ بهرامی طراح گریم، علی کمالی تروکاژ کامپیوتری، احمد رضایی راد طراح تیتراژ و لوگو، کامران سحرخیز و فربد جلالی اتالوناژ، ستاره رضایی منشی صحنه، دری رضایی طراح لباس، مهدی کاظمی طراح صحنه، محمد کرباسی و مهدی صحبتی مربی سگ ها، سعیده حمیدی سرپرست هنروران، مژگان صیادی عکاس، مطهره کشاورز محمدیان مشاور رسانه ای، علی کشاورز روابط عمومی، دری رضایی مجری طرح و مدیر تولید، علی تقی پورجانشین مدیر تولید، فرزاد خوشدست تهیه کننده، نگار اسکندرفر مشاور تهیه کننده و فرزاد خوشدست و دری رضایی سرمایه گذاران، اشاره کرد.

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است