نمایش آثار نهمین سمپوزیوم مجسمه‌سازی تا بهمن ماه ادامه دارد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۲
معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی خبر داد:

نمایش آثار نهمین سمپوزیوم مجسمه‌سازی تا بهمن ماه ادامه دارد

سیدمجتبی موسوی ار ادامه نمایش آثار نهمین سمپوزیوم مجسمه‌سازی تهران تا بهمن و نصب آثار در فضای گذر فرهنگ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، سیدمجتبی موسوی معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی و عضو شورای سیاستگذاری نهمین سمپوزیوم بین‌‎المللی مجسمه سازی تهران از ادامه نمایش آثار هنرمندان در سایت سمپوزیوم خبر داد و بیان کرد: پس از پایان کار هنرمندان و سمپوزیوم، فضای کارگاهی این رویداد جمع‌آوری خواهد شد اما آثار نهایی تا نیمه بهمن ماه همچنان برای بازدید عموم در محل باقی می‌ماند تا شهروندان بتوانند آثار نهایی هنرمندان را بازدید کنند.

وی ادامه داد: طی این مدت ما مکانی را که برای نصب آثار پیش بینی و آماده کرده و جانمایی دقیق مجسمه‌ها انجام می‌شود.

معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی اظهار کرد: نهایتا از نیمه بهمن ماه آثار به محوطه گذر فرهنگ که فضایی مابین باغ موزه دفاع مقدس، باغ کتاب و باغ هنر است، منتقل می‌شوند.

موسوی تاکید کرد: با توجه به سیاست سمپوزیوم که در هر دوره یک باغ مجسمه ایجاد می‌شود، در نهمین دوره نیز فضای گذر فرهنگ به باغ مجسمه نهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه سازی تهران اختصاص خواهد یافت.

وی همچنین از آغاز برنامه‌ریزی برای برگزاری دهمین دوره سمپوزیوم تهران خبر داد و اظهار کرد: به هر حال تجربه های این دوره برای ما دستمایه سیاستگذاری دوره بعدی خواهد بود و بر همین مبنا نیز بنا داریم که دهمین دوره سمپوزیوم را در کوتاه‌ترین مدت برنامه‌ریزی کنیم.

معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی درباره زمان برگزاری این رویداد نیز تاکید کرد: طبق پیش بینی‌های انجام شده، سعی داریم که در پایان بهار سال آینده، دهمین سمپوزیوم مجسمه‌سازی تهران را برگزار کنیم. در همین راستا نیز شورای سیاستگذاری به زودی تشکیل و جلسات نیز برگزار خواهد شد تا هر چه سریع‌تر بتوانیم فراخوان این رویداد را منتشر کنیم.

موسوی در پایان تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که بتوانیم با زمان‌بندی مناسب، فرصت حضور هنرمندان خارجی و داخلی را به نحوی فراهم کنیم که از حداکثر توانمندی این هنرمندان در سمپوزیوم آینده بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    106/687/994/000
  • بی‌بدن
    24/696/617/000
  • سال گربه
    14/906/783/500
  • آپاراتچی
    4/116/967/500
  • پرویز خان
    3/218/197/000
  • نوروز
    2/940/108/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/833/522/500
  • آسمان غرب
    2/405/678/000