بازی در نقش سرپرستار خشک و منضبط/ آرزوهایمان را نکشیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۳۰
بازیگر «سکوت سفید» به صبا گفت:

بازی در نقش سرپرستار خشک و منضبط/ آرزوهایمان را نکشیم

آناهیتا اقبال‌نژاد بازیگر نقش سرپرستار در «سکوت سفید» ویژگی های این شخصیت از جمله سخت گیری هاش را توصیف کرد.

آناهیتا اقبال نژاد بازیگر نقش سرپرستار در نمایش «سکوت سفید» درباره ویژگی های اصلی این نقش در گفتگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری صبا توضیح داد: نقش سرپرستار در نمایش «سکوت سفید» نماینده نظم و خشکی قانونمند حاکم بر یک جامعه است که گاهی به آدم اجازه نمی دهد در مسیری که آرزو دارد حرکت کند و سد راه ما می شود.

وی ادامه داد: در رفتار با این مدل آدم های قانونمند که فقط قانون را می شناسند و دیسیپلین های خودشان را دارند، باید از همان خط کشی هایی که آن ها می شناسند استفاده کنید.

اقبال نژاد با اشاره به مفاهیم اصلی مطرح شده در این نمایش گفت: نمایش «سکوت سفید» پیامی برای مخاطب دارد که همیشه نباید از مسیر خط کشی شده عبور کرد گاهی باید پا را فراتر از مرزها گذاشت و به احساسمان توجه کنیم.

وی افزود: قوانین برای زندگی و پیشرفت مسیرمان خوب هستند تا جایی که آزادی های فردی گرفته نشود و انتخاب های شخصی خودمان را فراموش نکنیم.

اقبال نژاد درباره ارتباط نقش ها با یکدیگر بیان کرد: همه نقش ها در نمایش «سکوت سفید» یک مجموعه است که با ارتباط با یکدیگر قرار است در کنار هم مفاهیم را به مخاطب برسانیم و نقش یک سرپرستار در این نمایش به تنهایی نمی تواند کاری را انجام دهد.

این بازیگر در پایان از دغدغه های اصلی خود برای انتخاب این نقش گفت: دغدغه های اجتماعی همیشه برای من اهمیت داشته و دوست دارم نقشی را که انتخاب می کنم پیامی برای مخاطب داشته باشد و دلیلی که باعث شد این نقش را در این نمایشنامه انتخاب کنم این بود که حرفی را می زند که در جامعه امروز وجود دارد و انسان ها با عملکردشان آرامش یکدیگر را از بین می برند.

آناهیتا اقبال نژاد، مهدی بجستانی، سامان دارابی، الهه زحمتی و الهی شه پرست بازیگران نمایش «سکوت سفید» هستند.

دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از طراح صحنه: سینا ییلاق بیگی، طراح لباس: مژگان عیوضی، طراح گرافیک: مجید کاشانی (استودیو دفتر)، طراح نور: رضا خضرایی، ساخت تیزر و عکس: مصطفی قاهری، موسیقی: گلناز نویدان، طراح بروشور: امیرحسین فراهانی، گروه کارگردانی: امین رضا اولیا، پرستو حق گوی و مهدی زرکشان، مدیر صحنه: محمد حسن درباغی فرد، تبلیغات و روابط عمومی: گروه تبلیغاتی بیستون، تهیه کننده: گروه تئاتر بیستون.

نمایش «سکوت سفید» از ۱۹ آبان تا ۲۹ آذر ساعت ۱۹:۳۰ در سالن شماره یک عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه است.

نسترن معصوم پور

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است