مسعود جعفری جوزانی میهمان «سینماگپ» شد/ بررسی الزامات سینمای ملی | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۳

مسعود جعفری جوزانی میهمان «سینماگپ» شد/ بررسی الزامات سینمای ملی

مسعود جعفری جوزانی در برنامه «سینماگپ» حوزه هنری از الزامات سینمای ملی صحبت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، دور جدید سلسله نشست‌های «سینماگپ» با حضور مسعود جعفری جوزانی کارگردان سینمای ایران و جبار آذین منتقد سینما، این هفته دوشنبه ۱۸ آذر ساعت ۱۶ تا ۱۸ در سالن تماشاخانه ماه حوزه هنری برگزار می‌شود.

این برنامه با موضوع «الزامات سینمای ملی ایران» پیش بینی شده و میهمانان ضمن ارایه سخنرانی و گفتگو، پاسخ‌گوی پرسش‌های حاضران خواهند بود.

موقعیت کنونی سینما و موانع دستیابی به سینمای ملی، نقش و سهم سینماگران و دستگاه‌های سینمایی در شکل دهی سینمای ملی، مهمترین موانع تحقق سینمای ملی، رقابت سینمای ملی و بین‌الملل، سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و حوزه هنری و سایر نهادهای دولتی یا خصوصی در مسیر رسیدن به سینمای ملی از جمله محورها و موضوعات این برنامه است.

برنامه «سینماگپ» حوزه هنری با اهدافی چون بررسی ضرورت‌ها و نیازهای سینمای ایران، ارایه دیدگاه‌ها و نظرات کارشناسان و صاحب نظران، انتقال تجارب استادان سینما، کالبدشکافی چالش‌های مدیریت سینما و … توسط روابط عمومی و محافل سازمان سینمایی حوزه هنری طراحی شده است.

حضور در این برنامه برای عموم آزاد است و علاقه مندان می‌توانند روز دوشنبه ساعت ۱۶ تا ۱۸ در سالن تماشاخانه ماه حوزه هنری حضور یابند.

سلسله برنامه های «سینماگپ» حوزه هنری به صورت دو هفتگی با حضور یک چهره شاخص سینما یا مدیریت فرهنگی به میزبانی سازمان سینمایی حوزه هنری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است