«دو قلوها» بچه‌ها را راضی می‌کند/ به کار کودک اهمیت نمی‌دهند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۲
لاله صبوری در گفتگو با صبا:

«دو قلوها» بچه‌ها را راضی می‌کند/ به کار کودک اهمیت نمی‌دهند

لاله صبوری بازیگر مجموعه تلویزیونی «دو قلوها» از تجربه بازی کنار عمو فیتیله ای ها گفت.

لاله صبوری در گفتگو با خبرنگار صبا درباره تجربه بازی در مجموعه تلویزیونی «دو قلوها» به کارگردانی جمشید بیات ترک و تهیه کنندگی مهدی بصیری که از شنبه ۲۲ تیر روی آنتن شبکه دوم سیما رفته است، گفت: من زیاد تجربه کار کودک داشته ام اما کار کردن با آقایان محمد مسلمی، علی فروتن و حمید گلی تجربه بسیار فوق العاده ای است زیرا این سه نفر بسیار حرفه ای، باهوش و دلنشینی هستند.

وی ادامه داد: همچنین کار در کنار جمشید بیات کارگردان و مهدی بصیری تهیه کننده «دو قلوها» بسیار خوب و حرفه ای است و به جرات می توانم بگویم گروه بسیار دوستانه و حرفه ای داشتیم و این حرف که می گویند اگر پشت صحنه کاری خوب باشد حتما اتفاق خوبی هم جلوی صحنه رخ خواهد داد در «دو قلوها» تحقق یافته است.

صبوری همچنین درباره ویژگی ها و چالش های بازی در «دو قلوها» توضیح داد: کار یک کار گروهی بود و با یک همدلی گروهی اتفاق افتاد که این بزرگترین شانسی بود که در این مجموعه وجود داشت. امیدوارم که مخاطب خوشش بیاید که تقریبا مطمئن هستم که با بازخورد و استقبال عمومی مواجه خواهد شد.

وی افزود: «دو قلوها» یک کار مدرن است و به نظرم با یک اثر هم فانتزی و هم رئال مواجه هستیم. یکی از خصوصیات خوب آقای بیات این است که از هیچ چیز راحت عبور نمی کند یعنی پروداکشن اساسی داشتیم و در یکی از سکانس ها واقعا یک گاو بزرگ در لوکیشن آوردند و دو روز هم در لوکیشن نگه داشته شد. ما هر روز یک اتفاق تازه داشتیم و این ها باعث می شد یک آکسسوار ویژه و اساسی هم داشته باشیم که خیلی با دقت و زحمت انجام می شد.

صبوری درباره نقش خود در «دو قلوها» نیز اظهار کرد: یک نقش فانتزی و شیرین است. نقش خواهر پاشا با بازی حمید گلی را بازی می‌کنم که در عین حال که بزرگسال است همیشه با برادرش قهر و لج.ه است و شوخی ها و لج بازی های این دو خواهر و برادر بچگانه است.

وی درباره این که به تازگی BBC هم به رقبای کار برای کودکان اضافه شده است، توضیح داد: من این خبر را نشنیده ام اما مطمئن هستم که کار ما جایگاه خیلی خوبی خواهد داشت. به نظر من بچه های دو دهه از ایران با عمو فیتیله ای ها بزرگ شده اند و عمو فیتیله ای ها نوستالژی هستند. من سال ۷۸ نقش ستاره در سریال «این زمینی ها» را بازی کردم که هر بار که پخش می شود بچه های آن دهه آن را به خاطر می آورند. الان جدا از اینکه «دو قلوها» به تنهایی کار خوبی است و مخاطب را جذب می کند، خانواده و بقیه افراد را به دلیل آن نوستالژی ای که دارد جذب می کند.

صبوری با بیان اینکه درباره کاری که هنوز دیده نشده است نمی تواند صحبت کند، گفت: امکان دارد آن ها یک کاری بسازند که بسیار هم خوب باشد و از کارهای ما جلو بزند. اتفاقا این خیلی هم خوب است چون ما را مجبور می‌کند کار بهتری بسازیم و وارد میدان مسابقه بشویم. متاسفانه هنوز در ایران و سازمان صدا و سیما کار کودک خیلی دم دستی دیده می شوند و فکر می کنند چون کار کودک است مهم نیست و آن اهمیت و بهایی که باید برایش در نظر بگیرند در نظر نمی گیرند اما مطمئن هستم «دو قلوها» جایگاه خوبی خواهد داشت.

وی در پایان درباره دیگر کارهای خود نیز بیان کرد: من معمولا کارهایی را که خیلی دوست داشته باشم و دلنشین باشد قبول می کنم و در حال حاضر در هیچ پروژه ای بازی نمی کنم. اکنون مشغول یک کاری هستم که برای خودم است و مایل نیستم درباره اش صحبتی کنم.

یاسمن رئیسی یکتا

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است