رسانه خبری و سکوی قانونی خرید آثار نمایش خانگی | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ تیر ۱۴۰۴ ساعت ۲۱:۵۴

رسانه خبری و سکوی قانونی خرید آثار نمایش خانگی

سی‌‌و سومین برنامه «صمیمانه» با حضور مدیر سکوی «سلام سینما» در سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش صبا روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، سی‌‌و سومین قسمت از برنامه «صمیمانه» با حضور سید محمدهادی شریفی مدیر سکوی «سلام سینما»، جعفر صادقی مدیر ارزیابی و رتبه‌بندی ساترا و با حضور عباس کریمی‌عباسی مجری برنامه برگزار شد.

شریفی در ابتدای برنامه به معرفی سکوی «سلام سینما» پرداخت و گفت: این سکو با قدمتی قریب به یک دهه بالغ بر چندین سال دارای مجوز از ساتراست. البته به‌عنوان یک رسانه خبری از وزارت ارشاد نیز مجوز داریم.

مدیر سکوی «سلام سینما» در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه چه میزان از اخبار منتشر شده در این سکو تولیدی است، خاطرنشان کرد: تقریبا ۳۰درصد از اخبار تولیدی خودمان است و منبع ابتدای آن ما هستیم. در واقع در طول روز بالغ بر ۲۰ تا ۳۰ خبر را تولید و منتشر می‌کنیم. البته در حوزه ضبط برنامه استودیوهای تولید برنامه داریم که در آنجا گفت‌وگوهایی را با منتقدان، بازیگران و عوامل فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها داریم که این‌ها نیز جزو موارد تولیدی مختص به خودمان محسوب می‌شوند.

وی رسالت اصلی «سلام سینما» را خبری و سینمایی عنوان کرد و گفت: ما فقط به این امر بسنده نکرده‌ایم که صرفا پوشش اخبار سینمایی را داشته باشیم بلکه به‌واسطه برخی محصولات دیگر روی سایر پلتفرم‌ها مثل «الیت‌لند»(تک‌فروش آثار نمایش خانگی) و «ببین»(وی.او.دی) که داریم یک زنجیره‌ تشکیل داده‌ایم و «سلام سینما» یک رسانه خبری است.

شریفی تاکید کرد: ما تلاش می‌کنیم رسالت اول خود در «سلام سینما» یعنی فعالیت خبری را ایفا کنیم و در کنار آن بخش تماشای فیلم و تک فروشی آثار نمایش خانگی روز را هم داریم؛ در واقع کاربری که وارد این سکو می‌شود علاوه‌بر آگاهی از اخبار حوزه سینما امکان مشاهده فیلم و خرید قانونی آثار نمایش خانگی هم برای او فراهم است.

صادقی نیز در ادامه برنامه ضمن اشاره به ویژگی‌های این رسانه صوت و تصویر فراگیر بیان کرد: رسانه نمایشی «سلام سینما» از حیث دسترسی کاربری و طراحی، کاربرپسند است و دسته‌بندی‌های خوبی دارد. دامنه تعریفی آن متناسب با اسم آن است و به راحتی در ذهن ماندگار می‌شود و این امر میزان دسترسی کاربران به رسانه را ساده‌تر می‌کند.

مدیر ارزیابی و رتبه‌بندی ساترا در پایان افزود: چند نکته هم وجود دارد که پیشنهاد می‌کنم به آنها بپردازند از جمله آنکه جای نمادهای ساترا و ساپرا به‌منظور ارتباط کاربران با نهاد تنظیم‌گر در این رسانه خالی است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار

پربازدیدها