مرور آثار علیرضا نادری در جشنواره تئاتر مهر کاشان/ «خدای کشتار» روی صحنه می‌رود | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۲۵

مرور آثار علیرضا نادری در جشنواره تئاتر مهر کاشان/ «خدای کشتار» روی صحنه می‌رود

در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان مروری بر آثار علیرضا نادری صورت می‌گیرد و علیرضا کوشک جلالی نیز دو نمایش را در بخش میهمان روی صحنه می‌برد.

به گزارش خبرگزاری صبا، در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان بخش مسابقه نمایشنامه‌خوانی این جشنواره با هدف مروری بر آثار علیرضا نادری برگزار می‌شود. همچنین علیرضا کوشک جلالی نویسنده و کارگردان تئاتر نیز دو نمایش «پابرهنه، لخت، قلبی در مشت» و «خدای کشتار» در بخش میهمان روی صحنه می‌برد.

مرور آثار علیرضا نادری در بخش مسابقه نمایشنامه‌خوانی 

بخش مسابقه نمایشنامه‌خوانی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان با هدف مرور آثار علیرضا نادری صورت می‌گیرد.

در این بخش نیما نادری، محسن علیخانی و فرهاد قائمیان در بخش های بهترین نقش‌خوان مرد، بهترین نقش‌خوان زن، بهترین کارگردانی و بهترین اجرا برگزیدگان را معرفی می‌کنند.

سه نمایشنامه «کوکوی کبوتران حرم»، «سعادت لرزان مردمان تیره روز» و «دیوار» در این بخش برگزار می‌شود.

علیرضا کوشک جلالی با دونمایش در جشنواره تئاتر مهر

علیرضا کوشک جلالی نویسنده و کارگردان تئاتر ایران با دعوت خیام وقار دبیر جشنواره، دو نمایش «پابرهنه، لخت، قلبی در مشت» و «خدای کشتار» را در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان در بخش میهمان روی صحنه می‌برد.

نمایش «خدای کشتار» نوشته یاسمینا رضا، مختص پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر و با استفاده از ظرفیت هنرمندان کاشانی تولید شده است.

هردو نمایش این کارگردان در بخش ویژه و مهمان جشنواره در روزهای سوم و هشتم این رویداد روی صحنه می‌روند.

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به میزبانی فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری به دبیری خیام وقار از ۲۱ آذر ماه آغاز شده و ۲۹  آذر ماه به اتمام می رسد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است