کوئنتین تارانتینو از پروژه «پیشتازان فضا» کنار کشید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۵
قصه عامه‌پسند فضایی در کار نیست؛

کوئنتین تارانتینو از پروژه «پیشتازان فضا» کنار کشید

کوئنتین تارانتینو در گفتگویی از انصراف خود از کار در «پیشتازان فضا» خبر داد و آن را پروژه «زیادی بزرگ» برای خداحافظی از هالیوود خواند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر، به نظر می‌رسد کوئنتین تارانتینو از پروژه ساخت «پیشتازان فضا» منصرف شده است.

کارگردان «روزی روزگاری در هالیوود» این تصمیم را در مصاحبه با مجله آنلاین «Consequence of Sound» و در پاسخ به سوالی درباره آینده کاری خود فاش کرد و گفت بعد از تمام صحبت‌ها و ماجراها در این پروژه ورود نخواهد کرد. او گفت: به نظرم از انجام این کار صرف نظر خواهم کرد، البته هنوز راجع به این تصمیم با دست‌اندرکاران پروژه صحبت نکرده‌ام.

تارانتینو مدت‌ها پیش گفته بود که قصد دارد بعد از ساخت ۱۰ فیلم خود را بازنشسته کند و با توجه به اینکه «روزی روزگاری در هالیوود» نهمین اثر او به حساب می‌اید، «پیشتازان فضا» می‌توانست آخرین فیلم او در دنیای هالیوودباشد. حال آنکه این کارگردان بزرگ عقیده دارد این فیلم فضایی بزرگتر از آن است که آخرین اثر سینمایی او باشد.

تارانتینو در گفتگوی خود اینطور ادامه داد که: ببینید،‌ شاید من ایده واقعا بزرگی راجع به این پروژه داشته باشم ولی در حال حاضر فکر می‌کنم داشتن مخاطبان کمتر برایم جذاب‌تر است. من حتی به طرز غریبی فکر می‌کنم «روزی روزگاری در هالیوود» آخرین کار من در هالیوود بود.

۲ سال پیش بود که برای اولین بار شایعات مربوط به پیوستن تارانتینو به پروژه «پیشتازان فضا» و ساخت فیلمی بر اساس فیلمنامه‌ای به قلم فیلمنامه‌نویس «بازگشته»(۲۰۱۵) یعنی مارک اسمیت در محافل سینمایی پیچید. تارانتینو حتی در گفتگوهای خود بعد از اکران «روزی روزگاری در هالیوود» درباره این مساله صحبت کرده و از علاقه‌مندی خود به این پروژه سخن گفته بود.

حالا باید دید با کناره‌گیری ضمنی کوئنتین تارانتینو چه بر سر «پیشتازان فضا» خواهد آمد. باب بکیش رییس ViacomCBSهفته گذشته خبر از وجود دو پروژه مجزای پیشتازان فضا داده بود که همزمان در کنار پروژه‌های متعدد تلویزیونی در حال ساخت هستند. گمانه‌ّها بر این است که یکی از این فیلم‌ها «پیشتازان فضا ۴» به نویسندگی و کارگردانی نوآ هاولی است و دیگری همین همکاری با تارانتیو بود که اینک سرنوشت آن در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است