جشنواره قصه‌گویی با بهرام شاه‌محمدلو به دومین روز می‌رسد/ انتشار تیزر | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۴

جشنواره قصه‌گویی با بهرام شاه‌محمدلو به دومین روز می‌رسد/ انتشار تیزر

دومین روز از بیست و دومین دوره جشنواره بین المللی قصه گویی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، 27 آذر از ساعت 8:30 آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ستاد خبری جشنواره، دومین روز از بیست و دومین دوره جشنواره بین المللی قصه گویی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز چهارشنبه ۲۷ آذر از ساعت ۸:۳۰ آغاز می شود و تا ساعت ۱۹ همان روز ادامه دارد.

قصه گویی بهرام شاه محمدلو، داور بخش ملی و اجرای شرکت کنندگان بخش بین الملل از جمله برنامه های روز دوم است. دومین روز از جشنواره با بخش بین الملل جشنواره قصه گویی و حضور ۱۲ شرکت کننده از ۸:۳۰ صبح تا ۱۹ عصر در چهار بخش آغاز می شود. شرکت کنندگان بخش بین الملل از شهرهای تهران، هرمزگان، بوشهر، آذربایجان شرقی، یزد، خوزستان و کشورهای ژاپن، اسپانیا، لبنان و ترکیه هستند.

بهرام شاه محمدلو به عنوان مجری پیشکسوت در حوزه کودکان و نوجوانان و یکی از داوران بخش ملی ساعت ۱۷:۳۰ روی صحنه به قصه گویی می پردازد. همچنین در این بخش اجرای دو قصه گوی دیگر را نیز شاهد خواهیم بود.

گیتی خامنه، مجری و قصه گو، مرتضی سرهنگی روزنامه نگار و پژوهشگر و اشکان خطیبی، بازیگر سینما و تئاتر  داوران بخش بین الملل در جشنواره قصه گویی هستند.

همچنین کارناوال عروسکی با عروسک های غول پیکر از ابتدای روز چهارشنبه از ساعت ۱۰:۳۰ از مقابل کانون به سمت پارک لاله حرکت و در این مکان نمایشی ویژه اجرا خواهد کرد.

در بین اجرای قصه گویان و در زمان استراحت، نمایش های صحنه ای کوتاه مدت سرگرم کننده و متنوعی برای حضار روی صحنه خواهند رفت.

در روز دوم بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی دو نشست نیز در ساعت های ۱۰ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۶ برگزار می شوند. نشست نخست با موضوع «صدای رسا، بیان واضح و مفهوم صحیح کلام در قصه  گویی» با حضور اصغر همت، بازیگر و نشست دوم با مبحث «روایت پژوهی و قصه پژوهی» با حضور مریم شریف نسب، عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در سالن کنفرانس یک با شرکت اولیاء تربیتی، دانشجویان و علاقه مندان تشکیل می شود.

بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۶ تا ۳۰ آذر ۱۳۹۸ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

تیزر این دوره از جشنواره را اینجا ببینید.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    106/687/994/000
  • بی‌بدن
    24/696/617/000
  • سال گربه
    14/906/783/500
  • آپاراتچی
    4/116/967/500
  • پرویز خان
    3/218/197/000
  • نوروز
    2/940/108/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/833/522/500
  • آسمان غرب
    2/405/678/000