«کار کثیف» از اکران ۹۷ جا ماند! | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۵۶

«کار کثیف» از اکران ۹۷ جا ماند!

اکران فیلم سینمایی «کارکثیف» با توجه به ترافیک اکران فیلم ها در سال ۹۷ به سال آینده موکول شد.
به گزارش «صبا»، خسرو معصومی؛ کارگردان و تهیه کننده فیلم سینمایی «کارکثیف» که یکی از فیلم های راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بود؛ درباره آخرین وضعیت اکران این فیلم که مدتی است در انتظار اکران مناسب است در گفت و گو با خبرنگار «صبا» عنوان کرد: به دلیل ترافیک اکران فیلم های سینمایی امسال نتوانستیم فیلم را به نمایش بگذاریم و اکران فیلم «کارکثیف» به سال ۹۸ موکول شد.
وی در ارتباط با آخرین فعالیت های خود نیز افزود: در حال حاضر مشغول به فعالیت خاصی نیستم و در انتظار اکران مناسب فیلم «کارکثیف» هستم.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «کارکثیف» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی خسرو معصومی ساخته شده است که موضوع این فیلم درباره کار و مهاجرت است و ۵۰ درصد فیلم در تهران و ۵۰ درصد در ترکیه فیلمبرداری شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: فرهاد تصمیم می‌گیرد برای مهاجرت به ترکیه سفر کند اما به دلیل گرفتاری‌هایی که برایش رخ می دهد نه تنها مهاجرت، بلکه برای بازگشتش به ایران نیز در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد.

پدرام شریفی، الهام نامی، شاهرخ فروتنیان، زنده یاد لوون هفتوان، خیام وقار، مهران نائل، رضا فیاضی، اکبرمعززی، پیام احمدی، سام ولی پور، مسعود فروتن و سیمون باغداساریان از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است