اکران ویژه مستند «قصه بولوار» در خانه هنرمندان | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۲۳
یکشنبه 23 تیر در خانه هنرمندان

اکران ویژه مستند «قصه بولوار» در خانه هنرمندان

مستند «قصه بلوار» به کارگردانی داود اشرفی یکشنبه 23 تیر در خانه هنرمندان نمایش داده می‌شود و پس از آن در نشستی با حضور همایون امامی فیلم مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی فیلم، مستند «قصه بولوار» که درحال حاضر در گروه سینمایی «هنروتجربه» در حال اکران است روز یکشنبه ۲۳ تیر ماه ساعت ۱۷ در سینماتک خانه هنرمندان نمایش داده می‌شود و در ادامه با حضور همایون امامی مستندساز و منتقد و داود اشرفی کارگردان این مستند، مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین تاکنون چهره‌هایی از حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی همچون محمود دولت‌آبادی، لیلی گلستان، بابک احمدی، احمد مسجدجامعی، فرزانه طاهری، مراد ثقفی، عباس کاظمی و… «قصه بلوار» را تماشا کرده‌اند.

داود اشرفی کارگردان «قصه بولوار» درباره میزان استقبال مردم از این مستند گفت: این فیلم از نیمه اردیبهشت در سینماهای «هنروتجربه» اکران شد و در همان ماه ابتدایی اکران، تعداد مخاطبان قابل قبول و خوب بود، اما با شروع ماه مبارک رمضان از تعداد تماشاچیان کاسته شد ولی از ابتدای تیر ماه بار دیگر بر تعداد کسانی که به دیدن فیلم می‌آیند، افزوده شده است. با اینکه دو ماه از اکران فیلم گذشته، اما خوشحالیم که همچنان مورد علاقه مردم واقع شده و به تماشای آن می‌آیند.

او افزود: تقریبا روزی چندین پیام از طریق شبکه‌های اجتماعی دریافت می‌کنیم که دیدن فیلم را به دیگران توصیه یا نظرات مثبتی نسبت به آن ابراز کرده‌اند. به نظر می‌رسد فیلم راه خودش را برای دسترسی به مخاطب پیدا کرده است.

مستند «قصه بولوار» به وقایع مختلف و حوادث اجتماعی‎ای که با بلوار کشاورز پیوند خورده‌اند، اشاره دارد. این مستند در یازدهمین جشنواره سینماحقیقت لوح تقدیر «هنروتجربه» را دریافت کرد.

داود اشرفی فارغ‌التحصیل دانشکده سینما تئاتر است و سال‌ها به عنوان دستیار فیلمبردار با پرو‌ژه‌های مختلفی همچون «تهران تهران» داریوش مهرجویی همکاری داشته ‎است. او اولین فیلم مستند خود «انزل ماهی» را سال ۱۳۷۸کارگردانی کرد و از دیگر کارهای او می‎توان به «آوازهای شهر باران»، «خانه قدیمی من»، «تمام رنگی»، «الفبایی- غیر الفبایی»، «آقای کتابخانه»، «قرمز ساده» اشاره کرد. او «قصه بلوار» را سال ۱۳۹۶ کارگردانی کرد و بعد از آن هم «ریشه‌ها و سنگ‌ها» را ساخت.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است