«جذاب لعنتی» برگرفته از دغدغه‌ام است/ کلید خوردن تا پایان سال | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۰
قدرت الله صلح میرزایی در گفتگو با صبا:

«جذاب لعنتی» برگرفته از دغدغه‌ام است/ کلید خوردن تا پایان سال

قدرت الله صلح میرزایی قصد دارد فیلم «جذاب لعنتی» را که به تازگی پروانه ساخت گرفته تا عید جلوی دوربین ببرد.

قدرت الله صلح میرزایی نویسنده و کارگردان تلویزیون و سینما که به تازگی پروانه ساخت فیلم جدید خود با عنوان «جذاب لعنتی» را دریافت کرده است در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره این فیلم گفت: به تازگی پروانه ساخت فیلم را دریافت کرده‌ایم. محسن وزیری به عنوان تهیه کننده در کنار ما خواهد بود و نویسندگی «جذاب لعنتی» را هم حسین امیرجهانی برعهده داشته است.

وی ادامه داد: این فیلم یک قصه اجتماعی دارد که برگرفته از دغدغه خودم بوده است.

این کارگردان که به تازگی سریال «حکایت های کمال» او از شبکه دو سیما به پایان رسیده است درباره عوامل فیلم سینمایی «جذاب لعنتی» بیان کرد: با یکی دو نفر از بازیگران که مورد نظر ما بودند صحبت کرده‌ایم اما هنوز قطعی نشده است و آنها مشغول کار در پروژه‌های دیگر هستند. باید از تاریخ اتمام کار آنها مطلع شویم که اگر زمانبندی‌های ما به هم نخورد باید به سراغ بازیگران دیگر برویم.

صلح میرزایی در پایان اشاره کرد: اگر همه اتفاق‌ها خوب و درست پیش برود قبل از عید نوروز کار را کلید می‌زنیم و برای جشنواره ملی فیلم فجر سال آینده فیلم را آماده می‌کنیم.

از جمله کارهای قدرت الله صلح میرزایی می توان به سریال «حکایت‌های کمال»، سریال «دختری به نام آهو»، فیلم سینمایی «دلداده»، فیلم سینمایی «شاخه گلی برای عروس» و… اشاره کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است