thumbnail

بیوگرافی و افتخارات ساره بیات

ساره بیات یا همان رَستای سریال دل این روزها که منوچهر هادی آن را کارگردانی کرده است؛ متولد 14 مهر سال 1358 در مشهد و مجرد است که فارغ التحصیل لیسانس رشته هنر و دوره دیده موسسه کارنامه بوده و فعالیت خود را از تلویزیون آغاز کرد و بعد با ورود به سینما و در نهایت شبکه خانگی به شهرت رسید. وی از سال 1380 پا به عرصه تئاتر گذاشت و در نخستین کارش در جشنواره پلیس ، جایزه بهترین بازیگری را به همراه دیپلم افتخار کسب کرد. ساره بیات تصمیم گرفت پس از این افتخارآفرینی وارد موسسه کارنامه شود و زیر نظر پرویز پرستویی دوره های کامل را بگذراند که بعد از آن به مجموعه یک مشت پر عقاب دعوت شد و توانست در کنار بزرگانی هچون رضا کیانیان و علیرضا خمسه به نقش آفرینی بپردازد.

زندگی شخصی

طبق مصاحبه‌هایی که ساره بیات داشته است؛ وی به زندگی خود، علاقه ی بسیاری دارد و می گوید: آدم ها وقتی از هر نفس و هر لحظه شان لذت ببرند، به همان سنی که دارند راضی می شوند. تمام این سال های زندگی ام را فهمیده ام و دوست دارم به جلو بروم، نه به عقب برگردم! وی همچنین با رضایت از فعالیت های هنری خود اظهار کرده است: فکر می‌ کنم تا به امروز؛ به هر آنچه که در این حرفه می‌ خواستم رسیده‌ ام! شاید خیلی کم‌ توقع باشم، اما به آن چیزی که خواسته ام، رسیده ام! خیلی سخت به اینجا رسیدم و شاید برای همین است که خیلی جایگاهم را دوست دارم. در این بین خالی از لطف نیست که بدانید؛ ساره بیات به فعالیت های هنری دیگری نیز علاقه دارد و در مرداد ماه سال ۱۳۹۶ از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، به عنوان سفیر صنایع دستی انتخاب و معرفی شد!

فعالیت حرفه ای

درخشش ساره بیات در سینما سال 1397 فیلم سینمایی رحمان 1400 به کارگردانی منوچهر هادی سال 1397 فیلم سینمایی لابیرنت به کارگردانی امیرحسین ترابی 1396 فیلم سینمایی اتاق تاریک به کارگردانی روح الله حجازی سال 1395 فیلم سینمایی زرد به کارگردانی مصطفی تقی زاده سال 1395 فیلم سینمایی بیست و یک روز بعد به کارگردانی سید محمدرضا خردمندان سال 1395 فیلم سینمایی لابی به کارگردانی محمد پرویزی سال 1394 فیلم سینمایی آااادت نمی کنیم به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان سال 1393 فیلم سینمایی محمد رسول الله به کارگردانی مجید مجیدی سال 1393 فیلم سینمایی ناهید به کارگردانی آیدا پناهنده سال 1393 فیلم سینمایی خداحافظی طولانی به کارگردانی فرزاد مؤتمن سال 1392 فیلم سینمایی خواب زده ها به کارگردانی فریدون جیرانی سال 1392 فیلم سینمایی ساکن طبقهٔ وسط به کارگردانی شهاب حسینی سال 1392 فیلم سینمایی فصل فراموشی به کارگردانی فریباعباس رافعی سال 1392 فیلم سینمایی لامپ 100 به کارگردانی سعید آقاخانی سال 1389 فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین به کارگردانی اصغر فرهادی سال 1385 فیلم سینمایی مقلد شیطان به کارگردانی افشین صادقی درخشش ساره بیات در تلویزیون سال 1386 سریال یک مشت پر عقاب به کارگردانی اصغر هاشمی سال 1387 سریال بی گناهان به کارگردانی احمد امینی درخشش ساره بیات در نمایش خانگی سال 1395 سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی سال ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی تله فیلم های ساره بیات بانو مرگ یک شاعر ریسمان سبز ترانه پائیزی شیفت شب


 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است