باراک اوباما آثار محبوب خود در سال ۲۰۱۹ را منتشر کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۴

باراک اوباما آثار محبوب خود در سال ۲۰۱۹ را منتشر کرد

رییس‌جمهور سابق ایالات متحده آمریکا از آثار سینمایی و تلویزیونی مورد علاقه خود در یک سال گذشته پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر، باراک اوباما رییس‌جمهور سابق ایالات متحده آمریکا در ادامه سنت چندین ساله خود در ایام کریسمس، فهرست آثار تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی دلخواهش در یک سال گذشته را منتشر کرد.

در این لیست که روز یکشنبه ۲۹ دسامبر منتشر شد آثار مهم و پرسر و صدای سال گذشته همچون «مرد ایرلندی» مارتین اسکورسیزی، «داستان ازدواج» نوا بامباک و «انگل» بونگ جون‌هو از کره‌جنوبی وجود دارند.

مستند «کارخانه آمریکایی» از دیگر آثار محبوب اوباما در سال ۲۰۱۹ بوده است. این مستند ۱۱۰ دقیقه‌ای اولین اثر کمپانی فیلمسازی باراک و میشل اوباما یعنی «Higher Ground» است که با همکاری نتفلیکس تولید و پخش شد. «کارخانه آمریکایی» که چندی پیش خبر جای گرفتن آن در لیست کوتاه شده آثار شرکت کننده در بخش بهترین مستند اسکار ۲۰۲۰ منتشر شد، داستان یک تقابل فرهنگی میان دو کشور چین و آمریکا را در یک کارخانه خودروسازی چینی در دی‌تون اوهایو، به تصویر می‌کشد.

به غیر از این مستند، فیلم‌های‌«مرد ایرلندی»، «داستان ازدواج» و «آتلانتیک» از دیگر آثار تولیدی نتفلیکس هستند که در فهرست آثار محبوب سال ۲۰۱۹ رییس‌جمهور سابق ایالات متحده آمریکا قرار دارند.

از دیگر آثار شاخص در این فهرست می‌توان به مستندهای «لطف حیرت‌‌اور»، «آپولو ۱۱»،کمدی‌های «بوک اسمارت»، درام‌های «وداع»ُ، «فقط رحمت»، «زنان کوچک»، «آخرین مرد سیاه در سانفرانسیکو» و اکشن «فورد در برابر فراری» اشاره کرد.

آثار تلویزیونی سهم کوچکی در تولیدات دلخواه اوباما در سال ۲۰۱۹ داشتند و تنها به ۳ سریال «باور نکردنی» از نتفلیکس، «نگهبانان» شبکه HBOو فصل دوم مجموعه کمدی درام «فلیبگ» از آمازون محدود می‌شوند.

انتشار فهرست آثار تلویزیونی و سینمایی محبوب باراک اوباما در سال ۲۰۱۹ یک روز پس از اعلام کتاب‌های محبوب او در سال گذشته رخ داده است.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است