مجموعه ۸ جلدی رمان‌های سارا جیو ترجمه می شود/ دو رمان در راه انتشار | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۱۵
مدیر انتشارات «جادوی قلم» به صبا خبر داد:

مجموعه ۸ جلدی رمان‌های سارا جیو ترجمه می شود/ دو رمان در راه انتشار

دو رمان از مجموعه رمان های هشت جلدی سارا جیو از سوی انتشارات «جادوی قلم» به زودی منتشر می شود.

رویا پورمناف مترجم و مدیر انتشارات «جادوی قلم» در گفتگو با خبرنگار ادبیات خبرگزاری صبا درباره آثار تازه این انتشارات بیان کرد: مجموعه کتاب های شش جلدی «باب، گربه خیابانی» را در حال چاپ داریم که به زودی منتشر می شود و همچنین دو جلد از مجموعه هشت جلدی رمان های سارا جیو را نیز زیر چاپ داریم.

وی درباره دو رمان سارا جیو توضیح داد: رمان «تمام گل های پاریس» را یاسمن نجفی و «بنفشه های ماه مارچ» را پویا پورمناف ترجمه کرده اند که رمان «تمام گل های پاریس» مجوز نشر دریافت کرده و طراحی جلد آن هم انجام شده است و به زودی منتشر می شود و کتاب «بنفشه های ماه مارچ» نیز در انتظار مجوز است و پس از دریافت مجوز آماده انتشار خواهد شد.

مدیر انتشارات «جادوی قلم» با بیان این که برای اولین بار آثار سارا جیو در ایران ترجمه می شود، اظهار کرد: پیش از این یکی از رمان های سارا جیو نویسنده آمریکایی در ایران و از سوی انتشارات «جادوی قلم» با عنوان «عشق جاویدان» منتشر شده است و هم اکنون دو جلد دیگر از رمان های هشت جلدی وی نیز آماده انتشار است.

وی افزود: این نویسنده آمریکایی برای نخستین بار از سوی انتشارات «جادوی قلم» به خوانندگان ایرانی معرفی می شود و قصد داریم به مرور همه رمان های هشت جلدی این نویسنده را نیز ترجمه و منتشر کنیم.

پورمناف، رمان های سارا جیو را داستان هایی عاشقانه ذکر کرد و درباره استقبال مخاطبان از نخستین کتاب منتشر شده این نویسنده بیان کرد: اولین رمان او با عنوان «عشق جاویدان» با ترجمه راحله طایفه تبریزی با استقبال مناسبی از سوی مخاطبان روبرو شد ولی قصد داریم پس از انتشار مجموعه هشت جلدی آثار این نویسنده در زمینه تبلیغات و معرفی بیشتر این کتاب ها بیشتر فعالیت کنیم.

مدیر انتشارات «جادوی قلم» درباره ترجمه های اخیر خود نیز گفت: دو کتاب در حوزه حقوق بین الملل ترجمه کرده ام و آماده چاپ است که شامل «ربات ها؛ هوش مصنوعی از منظر حقوق بین الملل» و «محافظت از زنان در مخاصمات از منظور حقوق بین الملل» عناوین این دو کتاب است که تا پایان سال چاپ می شود.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است