فیلمنامه جدیدم بن‌مایه بومی دارد/ «زمانی یک زن» در انتظار اکران | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۰
جلیل اکبری صحت در گفتگو با صبا:

فیلمنامه جدیدم بن‌مایه بومی دارد/ «زمانی یک زن» در انتظار اکران

جلیل اکبری صحت از فیلمنامه جدید خود و زمان اکران «زمانی یک زن» خبر داد.

جلیل اکبری صحت نویسنده و منتقد که مدتی است در زمینه کارگردانی در سینما نیز فعال شده است در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا گفت: هم اکنون مشغول نوشتن فیلمنامه جدیدم هستم که صحبت های اولیه با تهیه کننده شده است و به زودی مراحل ساخت آن شروع می شود.

وی با اشاره به اینکه موضوع این فیلمنامه بومی–ملی است، بیان کرد: فضای این فیلم کاملا رئال است و بن مایه قصه بومی است.

صحت تاکید کرد: زمانی شروع به نوشتن می کنم که تهیه کننده و سرمایه گذار کار موافقت خود را اعلام کرده باشند به همین دلیل درباره این فیلمنامه هم شرایط به گونه ای است که به زودی مراحل اولیه آن آغاز می شود.

این کارگردان درباره سرنوشت اکران فیلم اولش با نام «زمانی یک زن» نیز بیان کرد: کارهای فیلم «زمانی یک زن» به نویسندگی محمد رحمانیان و تهیه کنندگی آزیتا موگویی انجام شده است و به زودی اطلاعات دقیق اکران این فیلم انعکاس می یابد.

کارگردان فیلم سینمایی «زمانی یک زن» خاطرنشان کرد: فیلم «زمانی یک زن» در آفریقا و ایران فیلمبرداری شده و غزل شاکری و پژمان هادوی به همراه یک بازیگر استرالیایی و یک بازیگر کانادایی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

وی در پایان گفت: فیلم «زمانی یک زن» بیانگر چند جستجو است؛ جستجوهایی که سبب می شود آدم های قصه به شناخت دیگری از خود و جهان پیرامون برسند.

فیلم «زمانی یک زن» در جشنواره تونس در بخش سینمای آسیا حضور داشته است و عوامل این فیلم عبارتند از کارگردان جلیل اکبری صحت، مشاور پروژه و نویسنده فیلمنامه محمد رحمانیان بر اساس طرحی از پژمان هادوی، مدیر فیلمبرداری محمد آلادپوش، مدیر صدا برداری محمد شاهوردی، صداگذاری و میکس محمد موسوی نژاد، مدیر تولید محمد حیدر قلی فرد، تدوین محمد حاتمی، طراح گریم سودابه خسروی، طراح صحنه و لباس ملودی اسماعیلی، دستیاران فیلمبردار همایون قربانی، پویا اقبالی و فریدون طالبی، مدیر تدارکات عماد طاهری، تهیه کننده آزیتا موگویی.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است