«مرد جعبه ای» به انگلیس رفت/ نوجوانی که در جعبه زندگی می‌کند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۵۸

«مرد جعبه ای» به انگلیس رفت/ نوجوانی که در جعبه زندگی می‌کند

فیلم کوتاه «مرد جعبه ای» به نویسندگی و کارگردانی منوچهر تیمورزاده و تهیه کنندگی علیرضا برازنده به جشنوارهLIFT-OFF انگلستان راه یافت.

به گزارش صبا، جشنواره لیفت-آف در شهر لندن به منظور حمایت از فیلمسازان مستقل سراسر جهان برگزار می شود و اختتامیه این دوره از جشنواره در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار خواهد شد.

«مرد جعبه ای» روایتگر زندگی گزارشگر میانسالی است که برای رسیدن به موفقیت در حال ساخت فیلمی از زندگی نوجوانی است که داخل جعبه چوبی زندگی می کند و برخلاف خواسته مادرش بیرون نمی آید، اما گزارشگر بعد از نزدیک شدن به دنیای نوجوان شگفت زده شده و مجذوب دنیای او و زندگی جعبه ای می شود.

تارا اوتادی، بهزاد خلج، حمیدرضا عباسی، دارا حیدریان، حسین نورجهانی در این فیلم کوتاه ایفای نقش می کنند.

عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: منوچهر تیمورزاده، مشاورکارگردان: تارا اوتادی، مدیر فیلمبرداری: محمد عزت خواه، تدوین: سارا آهنی، مدیر تولید و برنامه ریزی: رضا رضایی جعفری، طراح صحنه و لباس: بابک تحویلی، چهره پردازی: رضا عرب، صداگذاری و میکس: پرویز ابنار، صدابردار: محمود کاشانی، موسیقی: کیا مهراط، طراح پوستر: علیرضا پیربند، عکاس: محمد مهدی زاده، مشاور رسانه ای: وحید محمدحسینی، تهیه کننده: علیرضا برازنده و هم چنین پخش بین المللی فیلم «مرد جعبه ای» را مریم پیربند را بر عهده دارد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است