«پنج ستاره» آماده ضبط شد/ احتمال پخش مسابقه از هفته آینده | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۶
محمد قنبری در گفتگو با صبا:

«پنج ستاره» آماده ضبط شد/ احتمال پخش مسابقه از هفته آینده

تهیه‌کننده مسابقه «پنج ستاره» از احتمال آغاز اولین ضبط این برنامه در روز پنجشنبه 3 بهمن ماه خبر داد.

محمد قنبری تهیه‌کننده «پنج ستاره» درباره آخرین وضعیت ساخت این مسابقه توضیح داد: با تکمیل دکور مسابقه که توسط پیمان قانع طراحی شده است و گزینش متقاضیان، به احتمال زیاد اولین ضبط برنامه را روز پنجشنبه ۳ بهمن ماه آغاز می‌کنیم.

وی ادامه داد: متقاضیانی که مایل به شرکت در مسابقه «پنج ستاره» هستند باید از طریق سایت شبکه ۵ وارد صفحه مسابقه شوند که دو پنجره دارد؛ پنجره شرکت‌کنندگان و پنجره تماشاچیان. شرکت‌کنندگان در ابتدا باید یکسری ضوابط و شرایط را بپذیرند و سپس در آزمون ورودی مسابقه شرکت کنند.

تهیه‌کننده «پنج ستاره» افزود: آزمون ورودی در نظر گرفته شده یک آزمون کاملا استاندارد است. متقاضیان باید در ۲۵ دقیقه ۵۰ سوالی را که برای آزمون ورودی در نظر گرفته شده است، جواب بدهند. پس از پایان زمان پاسخگویی سیستم در همان زمان سوالات را تصحیح و نتیجه را اعلام می‌کند. اگر شرکت کننده به ۶۵ درصد از سوالات پاسخ درست داده باشد، پذیرفته شده و ثبت نام خود را تکمیل می کند.

به گفته قنبری، در هر قسمت از این مسابقه ۲ شرکت کننده و حداقل ۱۰۰ تماشاچی حضور دارند.

وی در پایان درباره زمان پخش این مسابقه نیز عنوان کرد: اگر ضبط برنامه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش برود احتمالا از پنجشنبه هفته آینده نیز روی آنتن می‌رویم.

فصل جدید «پنج ستاره» با اجرای حمید گودرزی که قرار است روزهای پنجشنبه و جمعه روی آنتن برود، در ۶۸ قسمت تولید می‌شود که ۱۶ قسمت از این مسابقه برای پخش در ایام نوروز ۹۹ از شبکه پنج سیما در نظر گرفته شده است.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است