thumbnail

زندگینامه و بیوگرافی کامل نازنین بیاتی + عکس

زندگی شخصی

پدر نازنین بیاتی اهل تفرش و مادرش اهل قم است. او اکنون در محله منیریه تهران زندگی می‌کند و دو خواهر به اسم‌های ندا و نغمه دارد. نازینین بیاتی خود را انسانی پر انرژی می‌داند چنانکه می‌گوید اگر بخواهد کاری انجام بدهد حتما انجام می‌دهد. او همچنین خود را آدمی عجول و کمی شوخ طبع معرفی می‌کند. از علایق او فیلم دیدن در سینماست و از اینکار لذت می‌برد. بیاتی همه ژانرها را می‌بیند ولی از کمدی کمتر خوشش می‌آید. به کتاب و کتاب خواندن نیز اهمیت می‌دهد و در اوقات فراغت کتاب می‌خواند. بیاتی به نقاشی کشیدن و طراحی نیز علاقه بسیاری دارد. او مجرد است و خبری راجع به ازدواجش منتشر نشده است. بیاتی علاوه بر بازیگری به طراحی لباس و تجارت می‌پردازد.

فعالیت حرفه ای

فعالیت‌های نازنین بیاتی در سینما عبارتند از: بازی در فیلم های دربند به کارگردانی پرویز شهبازی در سال 1391، ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در سال 1392، فرشته ها باهم می‌‌آیند به کارگردانی حامد محمدی در سال 1392، مردن به وقت شهریور به کارگردانی هاتف علیمردانی در سال 1392، رخ دیوانه به کارگردانی عبدالحسن داوودی در سال 1393، طعم شیرین خیال به کارگردانی کمال تبریزی در سال 1393، مادری به کارگردانی رقیه توکلی در سال 1395، رفتن به کارگردانی نوید محمودی در سال 1395، آینه بغل به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1396، مغزهای کوچک زنگ زده به کارگردانی هومن سیدی در سال 1396، زعفرانیه 14 تیر به کارگردانی سید علی هاشمی در سال 1397، دینامیت به کارگردانی مسعود اطیابی در سال 1397، سگ بند به کارگردانی مهران احمدی در سال 1398، عروسی مردم به کارگردانی مجید توکلی در سال 1398. فعالیت‌های بیاتی در بخش نمایش خانگی عبارتند از: بازی در سریال گلشیفته به کارگردانی بهروز شعیبی در سال 1396، مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال 1398. افتخارات نازنین بیاتی عبارتند از: نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم دربند در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم‌های فجر، جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در هفتمین جشنواره انجمن منتقدان و نویسندگان سینما، نامزد بهترین بازیگر نقش اول درام در چهاردهمین دوره جشنواره حافظ، جایزه بهترین بازیگر زن کمدی در نوزدهمین جشنواره حافظ.


مصاحبه‌های نازنین بیاتی با رسانه ها

نازنین بیاتی در مورد شخصیت خود می‌گوید:

من آدمی پرانرژی و پرتکاپو هستم مثلا کارهایم را سریع انجام می‌دهم ولی معمولا نقش هایی که بازی می‌کنم این ویژگی من را کمتر نشان می‌دهد. در کل من هیجان را خیلی دوست دارم  و برایم جذاب است. بازی در فیلم های هیجانی را دوست دارم چون این فیلم ها می‌توانند هیجان من را خالی کنند.

 

او همچنین خود را در جمع دوستان، شخصی برون گرا و شاد معرفی کرده و می گوید: رفتار های کلی من در جمع بستگی به فضای صحبت دارد بطور مثال اگر در جمعی احساس امنیت نکنم آدم بسیار آرامی می‌شوم.

بیاتی درباره‌ دنیای مجازی و فعالیت در این فضا می گوید:

من در فضای مجازی نبوده‌ام ولی نبودنم باعث ایجاد حاشیه شده است، برخی افراد به نام من در دنیای مجازی صفحه‌ای باز کردند و همین باعث شد من به اجبار وارد فضای مجازی شوم. هم اکنون صفحه فعالیتی من در فضای مجازی خصوصی (private) است چون می‌خواهم قابل کنترل باشد.

وی در تشریح یکی از خاطرات شیرینش گفت:

یکبار در دوران مدرسه داشتم امتحان می‌دادم و می‌خواستم به یکی از دوستانم تقلب برسانم، یک لحظه دیدم مراقب حواسش به من نیست، سریع شروع کردم به تقلب رساندن، همینطور که داشتم صحبت می‌کردم دیدم مراقب کلاس رو به رویی دارد من را می‌بیند و متوجه‌ام شده است، من هم برای اینکه کار را طبیعی جلوه دهم، طوری وانمود کردم که انگار دارم با خودم صحبت می‌کنم مراقب که من را دید خیلی خندید ولی چیزی به من نگفت.

 

نازنین بیاتی در مصاحبه با یکی از رسانه ها گفته است که من یک بار در اینترنت اسم خودم را سرچ کردم و دیدم یکی از سایت ها  تیتر جالبی زده است تیترش این بود که “عکس های خانم نازنین بیاتی با همسرش”

من واکنشی نشان ندادم ولی دوست داشتم بدانم که شوهرم چه شکلی است.

انتهای پیام/

6 دیدگاه

  • خانوم نازنین بیاتی من عاشق فیلم هادیا سریال های شما هستم مخصوصن مانکن و گلشیفته لطفا مانکن 2 هم درخواست کنید تا بسازند ممنون بازیگر محبوب من نازنین بیاتی من 13 ساله هستم از گنبد کاووس 
  • خانوم نازنین بیاتی من عاشق فیلم هادیا سریال های شما هستم مخصوصن مانکن و گلشیفته لطفا مانکن 2 هم درخواست کنید تا بسازند ممنون بازیگر محبوب من نازنین بیاتی من 13 ساله هستم از گنبد کاووس 
  • وای خانم بیاتی من عاشقتونم ودر سریال مانکن واقعا بیست بودید خیلی این سریال مانکن خوب بود واز همه ی بازیگران که درسریال بودند خیلی خوب بازی کردند
  • خانم بیاتی من نوجوانی هستم و به بازیگری علاقه دارم من نمی دونم چگونه به بازیگری برون خیلی علاقه به بازیگری دارم